turbina+intercooler

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez karol MAŁY » 10 sty 2014, o 20:34

Pozor napisał(a):dziękuję :hyhy: Turbinę możesz jak najbardziej zostawić T2 ale VNT to jeszcze lepsza sprawa a dużo roboty z tym nie ma ;-)
No tak tyle że narazie niestety nie mam kasy na taką turbine :oops: a tą z tdi 90 mam za free z pracy tak samo cooler na dzień dzisiejszy dołoże tylko coolera z paska albo gofra i będzie GIT bo skoro mówisz że ten z citroena się nie nadaje to szkoda a powiedz mi gdybym takiego dziada wpakował co by groziło silnikowi? :oops: nie wiem wiec pytam
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

 

Postprzez Pozor » 10 sty 2014, o 21:18

Jak wsadzisz tak duży coller to zadusisz go i muł się zrobi wyobraź sobie podlewanie ogródka wężem strażackim i na odwrót weź gaś pożar wężem ogrodowym :hyhy: wszystko trzeba robić z głową a szczególnie FIMC jak źle przemyślisz to tylko stracisz a nie zyskasz :ok:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karp » 11 sty 2014, o 17:40

Jeśli to auto do codziennej jazdy zostałbym przy boost pinie, boost 1bar i dawce dołożyłbym IC z TDI i bym tak zostawił. Ponad 100KM powino byc bez problemu jesli silnik zdrowy. Wszystkie wysze mody ingieruja w pompe i w blok silnika, a im wiecej sie zmienia tym wieksze prawdopodobienstwo ze cos sie sypnie no i spalanie to juz nie 5-6l. Takie zabawy dla zapaleńców :-D
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez karol MAŁY » 11 sty 2014, o 18:22

Dzięki wielkie chłopaki bo fakt autko służy mi na co dzień choć silnik to dopiero się rozkreca bo jak napisze jego przebieg to nikt mi nie uwierzy że ma tylko tyle (66000-W dniu zakupu 29.09.2013)teraz ma 71000 Wiem to że to ori przebieg ponieważ mam to autko od znajomej która kupowała go nowego :mrgreen: same prospekty i inne pierdoły są więcej warte jak to auto :lol:
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Pozor » 11 sty 2014, o 19:30

:super: no no ładny przebieg mój póki co nawet jeszcze 1000 km nie zrobił :mrgreen: nie dziwię się że chcesz go modzić jeżeli taka zdrowa jednostka to nie grzeb w środku (wał , korby ) zostaw oryginał i rób na 120 km :ok:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 12 sty 2014, o 07:44

Po policzeniu kosztów i innych pierdół które trzeba by żeby robić pompe i inne postanowiłem że dostanie jescze tylko cooler z TDi(ten mały albo z passata b3 też taki mały choć ciut większy jak z TDi)i zostawiam jak jest myśle że na początek wystarczy(jak wspomniałem pin i dawka już zrobione)(narazie gov moda i advance timing moda)nie robie dopuki nie trafie drugiej pompy bo mojej mi szkoda ;-) a jak wspomniałem na takim zestawie nie jedno lepsze auto objechałem :lol:
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości