turbina+intercooler

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

turbina+intercooler

Postprzez karol MAŁY » 7 sty 2014, o 18:20

jako iż najpierw użyłem szukajki i nie znalazłem tego czego szukałem załorzyłem ten temat
mianowicie chodzi mi o to czy ma sens zakładać do mojego AAZ turbine od tdi(oznaczenie na tej turbinie to T15) czy lepiej szukać większej mam też okazję wziąść turbo pochodzące z forda sierry 1,8td( na turbinie widnieje napiś garret M10)o ile mnie pamięć nie myli drugie pytanko jako iż poczytałem troche to forum i piszecie że ori cooler z tdi to shit co sądzicie o wpakowaniu intercoolera z citroena xsantii 2,1 td będzie on wtedy umiejscowiony przed chłodnicą :mrgreen: ma to sens czy również lepiej szukać innego ten jest dosyć spory nie che z niego zrobić rakiety wystarczy mi 110-120 kucyków :mrgreen: jak narazie to początek i zbieram graty
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

turbina+intercooler

 

Postprzez karp » 7 sty 2014, o 20:36

Ori IC z TDI wystarczy ci do uzyskania mocy 110-120 koni. Czuc po założeniu rezultaty. Wieksze IC pcha sie gdy sie ma duze turba. Ale to tylko moja opinia. U ciebie szukałbym garret t2.
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez muchomorek165 » 8 sty 2014, o 00:04

Ja bym proponował Garrett T3 a tu opis
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15145
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Pozor » 8 sty 2014, o 00:35

vnt 15 jeżeli już koniecznie chcesz mieć mocny dół ale trzeba ostrożnie wtedy się z tym obchodzić :-D Jeżeli już chcesz ic pakować do jak chcesz to o masz to pakuj ale tdi jest najłatwiej bo oryginał jeżeli masz aspiracje na 130 i więcej HP to tylko FIMC i to konkret i duże turbo VNT lub T3 jak kto woli
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 8 sty 2014, o 17:51

Czyli do tej mocy w którą celuje(110-120KM)to ten cooler za duży tak?fakt jak przymierzyłem go do chłodnicy w golfie to szczelnie ją zakrywa(tak jak chłodnica z klimy) :mrgreen: a co do turbiny(tej T15)to też za duża?najchętniej bym jej wogóle nie wymieniał tylko czy da rade?POZOR piszesz o dole z TDi jeśli trzeba będzie jakieś części z niego to mam do dyspozycji cały nabój z tdi(beż osprzętu tylko turbo zostało)
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Pozor » 8 sty 2014, o 19:29

A więc tak układ korbowo-tłokowy z tdi (wał i korbowody) tłoki muszą zostać z TD bo są inne . Turbinę jak najbardziej pakuj z tdi bo i tak nie chcesz pewnie go dusić powyżej 3 tys. a raczej chcesz już moc od 2 tyś obrotów to tylko pakuj z tdi ale koniecznie ze zmienną geomtrią bo ta z tdi 90 KM nie podejdzie musi być z 110 KM . Cała reszta z td + intercooler tdi bo jak piszesz że z cytryny przykrywa chłodnicę to jest do mocy rzędu 180 KM a 120 KM zadusi wiadomo turbo vnt nie pasuje od razu trzeba gruchę przerobić ale wtedy jest git możesz się pokusić od razu o kolektor ssący z caddy 1.9 sdi :hyhy: największy z możliwych nawet większy od AWX ale warunkiem jest turbo vnt :hyhy: wiadomo mody pompy na tłoczek min. 10 mm gov mod z timingiem boost pin i gites dodatkowo vnt jest o tyle lepsze że inaczej upuszcza ciśnienie i może pełną moc dać od 2000 obr. ale wtedy będziesz łapać korby w powietrzu jak nie wał po asfalcie skrobać będziesz :hyhy: Obrazek ale to ekstra przypadek nie martw się o to za to zobacz jak to myka http://www.youtube.com/watch?v=4PZafIMDDAw w razie niejasności pytaj
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 9 sty 2014, o 18:19

Pozor, A to turbo T15 razem z kolektorem z tdi by nie pasowało?w najgorszym wypadku zostawie tak jak jest :-( czyli boost pin z 1,6 i turbo podkręcone na 1,0bar +podkręcona dawka)bo już w porównaniu z tym jak go kupiłem to niebo a ziemia a wtedy pogonie cooler i reszte gratów :wstyd: komuś z większymi aspiracjami bo pompy narazie nie chce ruszać(była regenerowana w maju zeszłego roku-mam fakture od poprzedniego właściciela)już na tym zestawie co mam teraz-bez coolera(bo sie rozpadł)objeżdżam TDI mojego szefa :mrgreen: a boss lekkiej nogi nie ma ;-) i tłumaczy to tym że mój jest 3drzwi a jego kombi :lol:
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Pozor » 9 sty 2014, o 19:04

kolektor jest identyk tylko musisz rurę od turbiny do kata kupić i będzie pasić
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 9 sty 2014, o 21:26

no to tym się nie martwie bo mam to w dawcy :mrgreen:
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Pozor » 9 sty 2014, o 22:04

Tylko przeczytaj temat na vwgolf.pl monta turbiny vnt w td "lub aaz masz tam opisane jak przerobić gruchę pod td
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 10 sty 2014, o 07:25

Ok choć po przeczytaniu paru innych tematów zastanawiam się czy nie zostawić tej którą mam a reszte gratów pogonie :oops:
myśle że należy się uruchomić odpowiedni guzik co do twoich pomocnych odpowiedzi :mrgreen: klik
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Pozor » 10 sty 2014, o 14:26

dziękuję :hyhy: Turbinę możesz jak najbardziej zostawić T2 ale VNT to jeszcze lepsza sprawa a dużo roboty z tym nie ma ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron