Moderator: Moderator
SotoM napisał(a):Jonko, zobacz jak rusza sie ramie przy turbinie. palcem nacisnij i zobacz czy bedzie pracowało skokami czy cos haczy itd... opór bedzie bo bedzie opór sprężyny w gruszce podciśnieniowej...po za tym ty masz AFN'a czy jakaś 90tke??
bo wiele ludzi pisze o kierownicy spalin a okazuje sie póżniej ze jeżdza 90tką gdzie w turbinie jest bypas a nie kiera...
dziś mieliśmy pacjenta - octavia ASV - rok temu czyszczone kierownice spalin ... diagnoza - znowu przytarte kierownice - klient - no nie po roku znowu się przytarły - krótkie pytanie - na jakich obrotach jeździ - odpowiedź "no ja zmieniam biegi jak mam ~ 2000 rpm" ...SotoM napisał(a):zobacz jak pracuje ramie przy turbinie z którym jest połączona grucha
leopard napisał(a):na jakich obrotach jeździ - odpowiedź "no ja zmieniam biegi jak mam ~ 2000 rpm" ...
ręce opadają
SotoM Widzisz Ty piszesz ze sie zamienisz hehe ja niestety kupiłem od czlowieka który oszczędzał mego wariata... i od kąd go kupiłem od czasu do czasu sie rozłączało turbo po roku od kąd go mam dopiero zaczęło sie rozłączać dzień w dzień . Jak jeżdżę ? to byś mógł się dowiedzieć tylko od ludzi którzy latają ze mną i gadają ze go katuje. Bo na forum to i dziadek może wejść i napisać ze jest kozakiem;] I teraz jazda dlaczego turbo sie zapieka coraz bardziej gdzie nie oszczedzam golfine od kąd go kupiłem. A propo tgo ramienia przy turbinie mógłbyś zapodać foto? mechanikiem nie jestem , nie znam sie. A to co znalazłem to od góry z otwartej maski nie widziałem tego ramienia : http://obrazki.elektroda.net/74_1180815862.jpgSotoM napisał(a):Procent, a może sie zamienimy z nimi.... bo te AFN'y sie u nich marnują...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości