turbina - problem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Golfik1986 » 30 gru 2009, o 01:44

SotoM napisał(a):a co ja Koperfild jestem. :lol: ..

tak prawie ty i leo najwieksi znawcy to kogo mam innego pytac :-P
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Bradley » 30 gru 2009, o 09:45

Rozszerzalnosc ciaplna. Zwichrowane lopatki pod wplywem temperatury staja sie mniej zakrzywione :lol:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez dadi321vw » 30 gru 2009, o 10:28

Siemka ja tam jestem zwykłym użytkowinikiem mojego golfa i tam się jakoś za bardzo nie znam ale słyszałem już nie raz że turbinka nie powinna gwizdać.Natomiast u mnie w golfie np raczej nie słychać gwizdania może troszeczke ale to trzeba się przysłuchać a pompuje bo to czuć jak się jedzie,tata ma bore czasem się tam przejade :-D rok 2002 auto ma 120 tyś 100% przebieg i nie ma mowy o gwizdaniu turba przynajmniej ja tego nie słyszę a moc to też ma więc turbo działa silnik bez pompowtrysków 110ps.
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez Mariusz164 » 6 sty 2010, o 12:49

witam u mnie delikatnie słychać turbinke i przyjemne to dla ucha jest;) a powiedzcie czy to od turbo może być. bo mam taki objaw że wczoraj chciałem troche poszaleć zredukowałem z 4 na 3 przy prędkości ok 70 km/h a on niechciał wkręcić się na obroty 3 tyś obrotów i niechciał się bujać wogóle ostatnio to mnie zastanawia bo coś chyba jest nie tak bo przy 2,5 tyś obr tak jakby warczał niewiem czy to może kat zapchany bo na moje to tak wygląda jakby nie nadążał spalin wydalać jest coś takiego możliwego mam nie całe 204 tyś przejechane.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Pascal » 6 sty 2010, o 13:44

Mariusz164 napisał(a):witam u mnie delikatnie słychać turbinke i przyjemne to dla ucha jest;) a powiedzcie czy to od turbo może być. bo mam taki objaw że wczoraj chciałem troche poszaleć zredukowałem z 4 na 3 przy prędkości ok 70 km/h a on niechciał wkręcić się na obroty 3 tyś obrotów i niechciał się bujać wogóle ostatnio to mnie zastanawia bo coś chyba jest nie tak bo przy 2,5 tyś obr tak jakby warczał niewiem czy to może kat zapchany bo na moje to tak wygląda jakby nie nadążał spalin wydalać jest coś takiego możliwego mam nie całe 204 tyś przejechane.


Sprawdź zawór N75.Zawór sterujący pracą kolejnego zaworu, tzw. Waste-Gate, kierującego odpowiednią ilość spalin na wirnik turbiny - pośrednio wpływając na ciśnienie doładowania serwowanego do kolektora dolotowego.Najczęstszą objawą uszkodzenia tego zaworu są objawy które Ty wymieniłes ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Mariusz164 » 6 sty 2010, o 14:05

ok a powiedz mi jeszcze czy jak przegazóje to ten zawór powinien cykać? bo u mnie właśnie coś takiego się dzieje.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Pascal » 6 sty 2010, o 14:25

Tak cyka,kolega ma AHU i kilkakrotnie o tym rozmawialiśmy.Tak ma być ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Robertuss » 6 sty 2010, o 15:03

Ja mam 1Z i u mnie też on sobie cyka :D
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 6 sty 2010, o 18:55

Może cykać i nie musi. Zależy kiedy cyka. U mnie praktycznie cyka zawsze, ale to że nie cyka to nie oznacza że nie działa. Kiedyś odpaliłem po 48 godzinnym postoju i nie cykał. A jak się rozgrzał i mu dałem w ***** to zaczął :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 6 sty 2010, o 20:00

tzn zeby sprawdzić ten zaworek to trzeba go podmienic. czy da rade go jakoś sprawdzić?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez stowa86 » 6 sty 2010, o 21:38

Da rade bez podmiany zaworka. Poszukaj gdzieś na forum było, trzeba połączyć na krotko wężyki, tylko nie pamiętam który z którym. Gdzieś jest na forum.
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez clive120 » 6 sty 2010, o 23:50

hej kryhaziom siemka
to jak mialbys czasu chwile to jak bys gdzies jutro przejezral obok WORDu na parking w Cieplicach. to bede w pracy po 13.00 do okolo 21 to bys mi pokazal jak swiszczy twoja turbinka. i jak masz wszystko podlaczane bo mam pare kabelkow ale nie wiem gdzieone prowadza. pozdro
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości