Ok dzięki
[ Dodano: 2010-05-15, 11:52 ]
Pokusiłem się na tą turbinę i nie żałuję nie poznaje autka aż sama się gęba cieszy jak jede

Wymontowałem wyczyściłem i chodzi jak żyletka nie powiem że zajęło mi to trochę czasu bo robiłem sam

ale się opłacało. Jakby ktoś miał wątpliwości to poszukajcie czyszczenie zapieczonych kierownic w internecie a mi bardzo pomogło to
http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I.
PORADY:
Klucz 16 do odkręcenia przewodu od dopływu oleju bo 17 nie pasuje

a wcześniej kilka razy WD40 na nakrętkę i ładnie puści
Nie mogłem jej rozpołowić a że nie miałem palnika to użyłem do tego zwykłej kuchenki ładnie puściło po kilku lekkich puknięciach młotka, no i po rozgrzaniu to najlepiej sobie od razu te małe śrubki w środku torksy odkręcić póki ciepłe to też ładnie puszczają
Oprócz tego to trochę cierpliwości i oczytania postów na forach i będzie dobrze
Aha zapomniałem że mam 21 lat i prawie żadnego doświadczenia a jednak
Pozdrawiam
