turbina

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

turbina

Postprzez 1OoOadamOoO1 » 21 sty 2013, o 12:43

Witam czy moge sie kierowac tym linkiem bo chce wyczyscic turbo w swoim 1z http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199
1OoOadamOoO1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: śląsk

turbina

 

Postprzez AdiK__ » 21 sty 2013, o 13:01

Demontaż praktycznie taki sam ale w 1z nie ma zmiennej geometrii łopatek ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez 1OoOadamOoO1 » 21 sty 2013, o 14:31

czyli ze jakiegos problemu nie bede mial jak bede sie kierowal tamtym linkiem

[ Dodano: 2013-01-21, 13:49 ]
a i ma to jakis sens zeby czyscic w tym modelu
1OoOadamOoO1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: śląsk

Postprzez AdiK__ » 21 sty 2013, o 15:57

Wg. mnie to nie ma sensu :) albo dmucha albo nie :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez K@mil » 21 sty 2013, o 16:46

W 1z brak zmiennej geometri... Lepiej wyczyść sobie kolektory :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez k-m-r1 » 21 sty 2013, o 17:00

chcesz czyscic to czysc całosc wlot i wylot jak turbawek rozbierasz bo zbiera sie nagar w rurkach
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Piaggio » 21 sty 2013, o 17:36

Jezeli auto jedzie dobrze- to bez sensu jest wyjmowanie i czyszczenie turba tym bardziej w 1z gdzie turbo jest WG! wykonaj log dynamiczny grupy 011 i sprawdz ile i jak pompuje Turbo- jezeli wstaje odpowiednio ( zadane Cisnienie powinno uzyskac przy ok 1750rpm) i trzyma to nie kombinuj z czyszczeniem:-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez mkkay » 21 sty 2013, o 17:44

polecam pewien artykuł, jest tam i o czyszczeniu turbiny, warto poczytać


http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... czenie+egr
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez 1OoOadamOoO1 » 22 sty 2013, o 12:53

sprawdzalem turbo odpowiednio sie zalacza i pompie dobrze
1OoOadamOoO1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Piaggio » 22 sty 2013, o 17:01

1OoOadamOoO1 napisał(a):sprawdzalem turbo odpowiednio sie zalacza i pompie dobrze
robiłes logo dynamiczne? bo tylko w taki sposób można zobaczyć czy Turbo jest sprawne tak jak byc powinno! a działa ona już w momencie uruchomienia silnika ;-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości