twardniejący wąz od chłodnicy dół góra ciepłe chłodnica nie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

twardniejący wąz od chłodnicy dół góra ciepłe chłodnica nie

Postprzez kostek678 » 13 gru 2012, o 14:12

dzisiaj wybrałem się do miasta po powrocie zajrzałem pod maskę i wąż od chłodnicy był bardzo twardy z dołu jak i z góry chłodnica była zimna na dole na górze lekko ciepła temp silnika to 80-90* na wczesniejszym silniku trzymał się bardziej 76-w porywach do 80 .. kilka dni temu nie było obiegu przez chłodnice ,, coś się zatkała ostatnio po nalaniu nowego płynu chłodniczego latał bez problemu .... jak się nagrzeje to wskaźnik od doładowania wariuje na wolnych obrotach , wcześniej normalnie wszystko chodziło

jakie mogą być przyczyny ?
Ostatnio edytowano 13 gru 2012, o 18:20 przez kostek678, łącznie edytowano 2 razy
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

twardniejący wąz od chłodnicy dół góra ciepłe chłodnica nie

 

Postprzez Grzesiek2507 » 13 gru 2012, o 14:30

sprobuj z innym korkiem na poczatek.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez kostek678 » 13 gru 2012, o 14:51

co ma korek do twardniejącego węża ? :lol:
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez MTi » 13 gru 2012, o 15:14

w koreczku jest niby odpowietrznik.
a nie masz może przypadkiem wody w chłodnicy?
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez kostek678 » 13 gru 2012, o 15:25

nie , zalałem borygo .. a w koreczku nie widziałem odpowietrznika ,, miałem wcześniej wode ponieważ podzczas transportu bloku silnika przedostał sie olej do kanałów chłodzących i była lipa musiałem płyn spuścić i wyczyścić kanały pozniej nie miałem jak podjechać po płyn , i robiłem testy z wodą , ostatnio zalałem borygo

[ Dodano: 2012-12-13, 14:28 ]
ogólnie miała być tylko wymiana bloku a pojawiają się takie problemy .. niby na tamtym bloku nie puchły węże , gość powiedział ze silnik po remoncie że sprzęgło nowe a ciągnie i łapie dopiero jak puszce całkiem ,, założone moje graty a skrzynia dziwnie chodzi jak jadę na biegu rzezi

[ Dodano: 2012-12-13, 14:28 ]
ręce opadają... :wstyd: :-(
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez PiJey88 » 13 gru 2012, o 15:33

obstawiam że to uszczelka pod głowicą jeśli puchną węże
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kostek678 » 13 gru 2012, o 15:59

hmm a jeśli nie ? .. sprawdziłem i nie ma dziurki w korku ... a stanie się cos jak zrobie ?
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez greg001 » 13 gru 2012, o 18:19

ja bym też obstawił uszczelkę pod głowicą - wszystkie węże są twarde?
a odkręciłeś w końcu ten korek na zimnym silniku? odpal na otwartym korku i zobacz czy nie uciekają bąbelki jakieś
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kostek678 » 13 gru 2012, o 18:23

otóż sprawdziłem jak ostygł ściągnąłem mały wężyk od zbiorniczka . i powietrze uszło z niego .. wydaje mi się ze poraz kolejny chłodnica się mogła zatkać .. silnik po remoncie typ który go sprzedawał zarzekał się ze uszczelka nowa i on musi chodzić mówił ze silnik przygotowany jest na kolejne 500tyś km . dał gwarancje na to

[ Dodano: 2012-12-13, 17:24 ]
sprawdzę to z bąbelkami .. jutro rano ,, chłodnica ciepła na górze a na dole zimna całkiem wąż na dole zimny ale twardy a na górze gorący i też twardy
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez marcinkazimierz » 14 gru 2012, o 18:53

a jak termostat puscil tez byly twarde?
kiedys ktos mial podobny problem okazalo sie ze pompa obiegowa byla odwrotnie zalozona
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kostek678 » 16 gru 2012, o 16:50

jak pompa może być odwrotnie założona ? ja stawiam na chłodnice zatkana ,, w najgorszym wypadku uszczelka ... nowa i planować głowice ,, koszt 150zł wiec nie ma takiej lipy :-)
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości