Uciążliwy chałas

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Uciążliwy chałas

Postprzez wojna191 » 10 sty 2010, o 18:45

Na początek pozdrawiam wszystkich serdecznie ;-) , no to teraz moge przejść do rzeczy no więt tak w prezencie na moja 18 dostalem od mojej mamy golfika 3 1.9D z 92 to autko jest w rodzinie mniej więcej od 00 roku czyli juz ładne 10 lat ;D(i wciąż jeździ). Ale jest jeden problemik ponieważ mieszkamy w Grecji i moi rodzice kupili sobie tutaj 2 samochody golfik od 2-3 :wstyd: lat stoi pod domem i niestety padł akumulator itd ale przejdźmy do setna wczoraj wymieniłem w nim akumulatorek silniczek ładnie odpalił itd ale za to hałas :cry: jaki wydobywa jest dość uciążliwy jak na moje oko nawet na disla z 92 :roll: to jest za głośny a z tego co pamiętam to tak nie było. I tu pytanie do was czy może to wina czegoś w silniku może trzeba wymienić oleje, filtry itd.?. Ponieważ mam pewien fundusz do wrześcia tego roku mam zamiar zrobić mały remont silnika nadwozia i malowanie i musze wiedzieć czy to normalny dźwiek golfiny i musze może wyciszyć jakimiś matami komore silnika czy już sam nie wiem co :-x ....
A może jesteście w stanie podpowiedzieć jaki silniczek jakiej marki itd może z odrobiną wiekszej moce pasował by do mojej budy od golfa?
wojna191
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 wrz 2009, o 08:28
Lokalizacja: Greece

Uciążliwy chałas

 

Postprzez Pascal » 10 sty 2010, o 19:42

Na początek zmienił bym rozrząd ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez wojna191 » 10 sty 2010, o 20:06

myślisz, że to to wina rozrządu?
wojna191
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 wrz 2009, o 08:28
Lokalizacja: Greece

Postprzez Golfik1986 » 10 sty 2010, o 20:12

po 3 latach nie mozesz przewidziec w jakim jest stanie np zacznijmy od paska o rolkach jush nie mowie tak jak pisze Pascal, rozrzad oleje filtry paski podstawa potem zobacz co sie bedzie dzialo na pewno mu sie nie pogorszy
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 10 sty 2010, o 22:26

rozrząd swoja drogą. ale chodzi o
wojna191 napisał(a):golfik od 2-3 :wstyd: lat stoi pod domem
wojna191 napisał(a):ilniczek ładnie odpalił itd ale za to hałas :cry: jaki wydobywa jest dość uciążliwy
podejzewam ze chodzi o głosne klekotanie silnika... na poczatek bym wymienił olej w silniku i wszystkie filtry. auto w ogole było odpalane przez te
wojna191 napisał(a):2-3 :wstyd: lat
?? hydrosztosy sie na 100% podwiesiły. ale powinny ruszyc.
Albo opisz ten hałas który cie boli.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez wojna191 » 11 sty 2010, o 00:20

SotoM napisał(a):rozrząd swoja drogą. ale chodzi o
wojna191 napisał(a):golfik od 2-3 :wstyd: lat stoi pod domem
wojna191 napisał(a):ilniczek ładnie odpalił itd ale za to hałas :cry: jaki wydobywa jest dość uciążliwy
podejzewam ze chodzi o głosne klekotanie silnika... na poczatek bym wymienił olej w silniku i wszystkie filtry. auto w ogole było odpalane przez te
wojna191 napisał(a):2-3 :wstyd: lat
?? hydrosztosy sie na 100% podwiesiły. ale powinny ruszyc.
Albo opisz ten hałas który cie boli.

był raz może 2 ale tylko w wypadkach awaryjnych gdy inne auto sie popsuło czy coś w tym stylu
a co do chałasu to poprostu strasznie głośno chodzi za głośno nawet jak na diesla. Może napisze coś o czym wcześniej zapomniałem :hyhy: samochód w ciągu 8 lat był może 1 u mechanika na wymianę pąpy kierowniczej (czy jak to się po Polsku nazywa) i wtedy czyli jakieś 4 :zalamany: latka był wymieniany olej i jakieś tam filtry 8-)
wojna191
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 wrz 2009, o 08:28
Lokalizacja: Greece

Postprzez Procent » 11 sty 2010, o 01:21

No to olej po pierwsze. i cały zestaw filtrów. Nad rozrządem też bym pomyślał.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojna191 » 11 sty 2010, o 14:26

a co powiecie o jakimś nowszym modelu silnika np tdi? z którego auta pasował by?
wojna191
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 wrz 2009, o 08:28
Lokalizacja: Greece

Postprzez hali » 11 sty 2010, o 16:37

najlepsze oczywiście silniki tdi są w golfach 3 :D ;-)
polecił bym 90-tke lub 110-tke ;P :super:
lub VR6 (benzyne) !!! :cwaniak:
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

Postprzez wojna191 » 11 sty 2010, o 22:48

oczywiście że nasze silniczki tdi są najlepsze ale z tego co czytałem gdzieś na naszym forum to silniki z różnych roczników i typów mają różne mocowania i ja osobiście się na tym nie znam ani moi 2 kumple którzy są mechanikami nie są wstanie mi powiedzieć czy mocowania są inne i czy można będzie je jakoś przestawić aby móc włożyć tam silnik :wstyd:
ponieważ według mnie lepszą opcją będzie kupienie używanego silniczka tdi może 110 z mniejszą ilością km i nowszy model ;-)
wojna191
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 wrz 2009, o 08:28
Lokalizacja: Greece

Postprzez SotoM » 11 sty 2010, o 23:15

a moze sprzeda tego klekota i kup sobie TDI oryginalne... wiecej czas spedzisz przy zebieniu go niz nim pojeździsz. daj sobie spokuj...szkoda prądu... to jest impreza dla kogoś kto ma cała dokumentacje na temat tych silników instalacji itd. i dla kogos komu sie nie chce w domu na dupie z baba siedzie.
chyba ze chcesz sie bawic to kup odrazu cały przód do połowy. tak zebys mial instalacje, komputer, pedały,skrzynie biegów, cały mechanizm(lewarek,strowanie biegami) prawdopodobnie takze ławę zawieszenia, cały układ dolotowy powietrza. rury,intercooler i inne smieci... wrzuc na luz... szkod prądu i marnowania czasu kolegów... :-| :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez wojna191 » 11 sty 2010, o 23:54

:-o jeśli tak sprawa wygląda to masz racje :cry: a czy jest jakaś możliwość na podniesienie odrobinę mocy i czy silnik to wytrzyma, ale to po wymianie już rozrządu itd.?
wojna191
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 wrz 2009, o 08:28
Lokalizacja: Greece

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości