układ kierowniczy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

układ kierowniczy

Postprzez reset1990 » 24 paź 2011, o 18:22

witam dzis wymieniałem kostke stacyjki .. rozebrałem stacyjke i zdjałem kierownice.. teraz nie moge jej załorzyc brakuje mi 4 cm aby włorzyc sprezynke i te tulejke;/ co mogło sie stac ?? mogł sie cofnac drazek??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

układ kierowniczy

 

Postprzez BialyUst » 24 paź 2011, o 21:40

podwieszasz silnik i odkrecasz z przodu na poduszcze potem po boku te 4 sruby i mysle ze dasz sobie rade sam najlepiej jak bys kanał miał
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Bradley » 24 paź 2011, o 23:55

Kolumna kierownicza ma zabezpieczenie, ze w czasie wypadku sklada sie. Drazek wpada w tuleje. Jesli zdejmujac kierownice czy stacyjke waliles po drazku to on sie "schowal". W Imadlo i mocno pociagnac do siebie.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości