Ultimate diesel

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Jac_jac » 14 gru 2008, o 20:44

Tez leje od przeszlo 3 lat ultimate na BP. Zauwazylem duza roznice od zwyklego ON a nawet od tego v-power z shell'a. Wole dodac te kilka groszy wiecej za ultimate niz potem wydac kupe forsy na remont mojego TD!!!
Avatar użytkownika
Jac_jac
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 17:48
Lokalizacja: Bytom

 

Postprzez mipi » 14 gru 2008, o 23:06

Ja tankuje tylko na SHELL-u jest najlepsze jakościowo(przynajmniej u mnie)zatankowałem na BP i miałem problemy więc co stacja to inna jakość
mipi
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 11:46
Lokalizacja: Łasin

Postprzez jedrekk » 15 gru 2008, o 00:36

ja smigalem na ultimate moją dwojką bardzo długo, ;epszym paliwem byl tylko vpower shella, zauwazylem lepsza elastycznosc i kulture (o ile 1.6td taka ma) pracy i i spalanie nizsze o d1 do 2L na 100KM, ale ostatnimi czasy cos sie ultimate popsuł i leje verve na orlenie i jest bardzo OK!
jedrekk
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 10 gru 2008, o 12:52
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez Jac_jac » 15 gru 2008, o 02:20

Tak, .... tak jak napisal "mipi" wszystko zalezy od stacji paliw
na danym terenie. Ja sie zawiodlem na shell'u! Mniej przejechalem km
jak na paliwie z BP. Na orlenie nie tankuje bo za daleko mam na ich stacje
i jakos nie mam do nich przekonania. Slabe tez paliwo ma stat oil.
Ostatnio zniknela stacja 'jet' (najslabsze paliwo) a pojawil sie
w to miejsce 'luk oil'.
To tyle o stacjach paliwowych w Bytomiu.
Avatar użytkownika
Jac_jac
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 17:48
Lokalizacja: Bytom

Postprzez darkker » 18 gru 2008, o 08:55

Ja zawsze każde auto taknowałem na JET obecnie LUKOIL i nigdy nie narzekałem. Za każdym razem odpalał samochód nawet w te najwieksze mrozy co były kilka lat temu. Nie raz się spóźniłem do roboty bo sąsiadów na kable podpinałem Kwestia gustu i przyzwyczajenia
U mnie na BP pracuje mój były nauczyciel ze szkoły i raczej nie poleca do TDI
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez lysutki » 18 gru 2008, o 11:16

roznica jest na pewno, bo kiedys zalalem Bio ON i byla mega roznica w smrodzie z rury :D
panowie, przeciez Golf 3 Diesel jest znany z tego ze przepala wszystko, kazdy olej! nawet kujawski :D a co wazniejsze prawie nic mu nie szkodzi!!
temu silnikowi jest obojetne co sie leje do baku...

a jak ktos mowi ze lepsze paliwo bo np. lepszego kopa ma auto... jesli ktos wyraznie czuje roznice 3 KM to chyba jest niepowazny :D
to tak samo jakby ktos czul spadek osiągów auta wkladajac do samochodu 3 butelki wody mineralnej...

a co do spalania to tez ciezka sprawa, bo trzeba by sprawdzac spalanie na odcinkach znacznie wiekszych niz 1000km dodatkowo nie majac pojecia jakie sie ma w baku paliwo, zeby nie wplywac podswiadomie na wynik tesu (np. minimalnie mniej wciskajac gazu na "lepszym" paliwie)

jedyne z czym sie moge zgodzic to cichsza praca, ktora i tak jest glosna w naszych TDi, wiec o czym mowimy...
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez łaksiak » 18 gru 2008, o 14:37

lysutki napisał(a):panowie, przeciez Golf 3 Diesel jest znany z tego ze przepala wszystko, kazdy olej! nawet kujawski :D a co wazniejsze prawie nic mu nie szkodzi!!

lejąc rzepak do TDI'ka życzę powodzenia..
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez e2 » 18 gru 2008, o 14:46

lejąc rzepak do TDI'ka życzę powodzenia..


może on chce sobie silnik wymienić niedługo ;) no to chwilowo zaoszczędzi na paliwie :)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golfik1986 » 18 gru 2008, o 18:42

hee dobre tesh mam TDIka i to dziwne bo jak ja u siebie zalalem biosteron jak sie zrobilo zimno mial problemy z odpalaniem i jakos kulawo chodzil i mial wiekszego mula. dlatego rzadnych wynalazkow sama czysta ropka :-)
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jedrekk » 18 gru 2008, o 19:01

a co do spalania to tez ciezka sprawa, bo trzeba by sprawdzac spalanie na odcinkach znacznie wiekszych niz 1000km dodatkowo nie majac pojecia jakie sie ma w baku paliwo, zeby nie wplywac podswiadomie na wynik tesu (np. minimalnie mniej wciskajac gazu na "lepszym" paliwie)

jedyne z czym sie moge zgodzic to cichsza praca, ktora i tak jest glosna w naszych TDi, wiec o czym mowimy...


ja zawsze leje do pelna i przy prawie pustym baku, zawsze ok 51l i na roznych stacjach robilem rozne przebirgi i po tym moge stwierdzic ze na vpower pali mniej na 10% i to spora roznica ok 2l/100 na elnym baku vpowera zrobilem dwojką 1300km w trasie a na statoilowym "tylko" 900 wiec chyba wiecej nie musze pisac....

a rzepak to radze wlac gdzies indziej...
jedrekk
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 10 gru 2008, o 12:52
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez Golfik1986 » 18 gru 2008, o 19:03

jedrekk, czemu mam zajrzec na twoja strone???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez lysutki » 18 gru 2008, o 20:04

moj golfik (ale nie tylko moj, bo mam tez paru znajomych z Dieslami) jezdzi na czymkolwiek i jakos zyje mimo dziesiatek tysiecy kilometrow :D

z reszta z jakim bym nie rozmawial mechanikiem to powie jedno, Golf 3 TD/TDi - przepala wszystko i robi mega przebiegi, tylko olej zmieniac na czas i nie katowac Turbo na zimno

wiem ze V-pover jest lepsze, ale w 90% to reklama...

jedrek, 2 litry na 100 roznicy?? moj spala 5,5-6,5 zaleznie od korkow - Łódź wiec bywa tragicznie i stylu jazdy (nie oszczedzam gazu...)
na BIO pali z polowke wiecej - fakt, ale nie leje tego bo capi frytami, az wstyd

[ Dodano: 2008-12-18, 19:11 ]
ja zawsze leje do pelna i przy prawie pustym baku, zawsze ok 51l i na roznych stacjach robilem rozne przebirgi i po tym moge stwierdzic ze na vpower pali mniej na 10% i to spora roznica ok 2l/100 na elnym baku vpowera zrobilem dwojką 1300km w trasie a na statoilowym "tylko" 900 wiec chyba wiecej nie musze pisac....

a rzepak to radze wlac gdzies indziej...


jesli na pelnym baku robiles 900 lub 1300 to znaczy ze pali 1,5 litra mniej a nie 2 :D

[ Dodano: 2008-12-18, 19:18 ]
chyba wniosek plynie taki: mam chyba jakis fajniejszy silnik, skoro nie zauwazam roznicy :D
odezwe sie za jakies 50 000 km (to w sumie bedzie juz z 100 000km) i dam znac czy mam nowy silnik :P
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości