[TDI] Uszczelka pod głowicą?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 13 sty 2011, o 22:23

Mikolaj211 napisał(a):Stała trasa to 10km w jedną stronę, codziennie ją pokonuję w dwie strony.

Mikolaj211 napisał(a): zbiorniczek praktycznie pusty, parę cm na samym dnie... Dolałem znowu na max, ale nie wiem co dalej robić...
to dlaczego nic nie opisales ze juz litry wlałes do chłodzenia...??
to co wrzóciłem do cytatu mi to wystarcza. dla mnie to wyglada na walnieta uszczelke pod glowice lub w najgorszym przypadku- peknieta głowice
ja np w pracy mam mozliwosci i moge wykonac test cisnieniowy- pompujac układ manometrem do 1,5bar i patrzac na zegarek czy wskazówka opada i drugi test - test na zawartosc CO2 w ukladzie chlodzacym... z tym ze to w ASO M-B. np teraz robiłem sprintera. z tym ze panu znikało 2L chłodzenia na 50km. no i sie okazało ze głowica peknieta- wada materiału.-głowica poszła do sprawdzenia na szczelnosc ze wzgledu ze na uszczelce ani na głowicy jak i bloku nie znalazłem sladów po nieszczelnosci.
takze mysle ze w około 1500zł sie zamkniesz z robota- jesli to tylko uszczelka.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości