Mikolaj211 napisał(a):Stała trasa to 10km w jedną stronę, codziennie ją pokonuję w dwie strony.
to dlaczego nic nie opisales ze juz litry wlałes do chłodzenia...Mikolaj211 napisał(a): zbiorniczek praktycznie pusty, parę cm na samym dnie... Dolałem znowu na max, ale nie wiem co dalej robić...
to co wrzóciłem do cytatu mi to wystarcza. dla mnie to wyglada na walnieta uszczelke pod glowice lub w najgorszym przypadku- peknieta głowice
ja np w pracy mam mozliwosci i moge wykonac test cisnieniowy- pompujac układ manometrem do 1,5bar i patrzac na zegarek czy wskazówka opada i drugi test - test na zawartosc CO2 w ukladzie chlodzacym... z tym ze to w ASO M-B. np teraz robiłem sprintera. z tym ze panu znikało 2L chłodzenia na 50km. no i sie okazało ze głowica peknieta- wada materiału.-głowica poszła do sprawdzenia na szczelnosc ze wzgledu ze na uszczelce ani na głowicy jak i bloku nie znalazłem sladów po nieszczelnosci.
takze mysle ze w około 1500zł sie zamkniesz z robota- jesli to tylko uszczelka.