uszczelnienie pompy 1z- czy dam radę sam ogarnąć?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

uszczelnienie pompy 1z- czy dam radę sam ogarnąć?

Postprzez 180damian180 » 27 gru 2012, o 14:55

Witam koledzy, dostrzegłem wyciek z pod nastawnika. Czy dam radę sam to ogarnąc? Sączy sie delikatnie ze strony od chłodnicy, tu z przodu. Ostatnio zakładałem temat, w którym to pisalem o szarpaniu podczas jazdy. Czy to bedzie wina tego wycieku?
180damian180
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 23:49
Lokalizacja: Wyszków

uszczelnienie pompy 1z- czy dam radę sam ogarnąć?

 

Postprzez palio » 27 gru 2012, o 15:01

Jeśli chodzi o szarpanie to wina może leżeć po stronie brudnego nastawnika.

Tu masz dokładny opis wraz ze zdjęciami -> http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741

Jak przeczytasz temat to sam ocenisz czy dasz radę ;-)

[ Dodano: 2012-12-27, 14:02 ]
Musisz wymienić oringi wewnątrz pompy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 180damian180 » 27 gru 2012, o 15:20

palio45, a sam to robiłes? Byc moze bym i dał rade ale jest ryzyko całkowitego uszkodzenia pompy :-P a wtedy juz kaplica. A ktos z was juz to ogarnial??
180damian180
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 23:49
Lokalizacja: Wyszków

Postprzez palio » 27 gru 2012, o 15:25

Jak na razie nie miałem takich problemów :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 180damian180 » 27 gru 2012, o 15:32

no i mam kurcze problem :-) Niewiem czy sie jutro za to brać :-P
180damian180
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 23:49
Lokalizacja: Wyszków

Postprzez slawek5t » 27 gru 2012, o 16:32

180damian180, jak będziesz robił uważnie i według opisu to nic nie może sie stać.
Na przykład w pewnym kroku należy odczytać napięcie czujnika które nie może sie zmieniać.
Aby uszkodzić pompę to trzeba by źle założyć nastawnik i mimo błędnych odczytów uruchomić silnik. No ale kto tak zrobi ? chyba jakiś.... :)
Nic wiecej nie bede pisał. W poradniku jest wszystko świetnie opisane.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leopard » 27 gru 2012, o 17:49

moga wystapic 3 problemy ...
1 - uszkodzone cewki po lutowaniu drutow ( nastawnik do wymiany)
2 - wylamanie "cypla" dozatora - (nastawnik do wymiany)
3 - rozregulowana dawka wzgledem napicia na nastawniku (do regulacji)

jesli nie boisz sie lutownicy i masz odpowiednie zaplecze (narzedzia/ cyna/topnik etc.) - dasz sobie rade

BTW - bez pomiarow VAG'iem nie ma sensu zabierac sie za czyszczenie


reasumujac - jesli oddasz nastawnik do czyszczenia - punkt 1/2 to nie twoje zmartwienie - wykonujacy czyszczenie ma to na glowie - czasem nieudane walki z nastawnikiem koncza sie jego wymiana

jesli ktos zaproponuje czyszczenie ultradzwiekami - uciekaj - nic to nie da ;)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Balcer » 27 gru 2012, o 19:44

Za uszczelnienie calej pompy od AFN z passata b5 tata zaplacil 350 zl. Nie wiem jak to u Ciebie by wygladalo w miescie. Tutaj mam gwarancje na usluge co jest tez wazne
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości