Pewno gdzieś nieszczelność z tej starości i paliwko cofa się do baku.
Załóż sobie zaworek zwrotny jakis dobry zaraz przed filtrem no i wymien sam filtr paliwa na jakiś dobry jesli nie ruszales go przez rok czy dwa.
Ważny jest również oring uszczelniacz ktory jest na filtrze.
Masz 4 przewody przy filtrze Tak ? Wtedy własnie masz ten oring i ta całość służy jako "podgrzewacz paliwa". Najpierw załóż zaworek bo jest tani i szybki w montażu. Ale filtr też postaraj sie zmienic bo idą mrozy
Ten podgrzewacz mało daje ale jednak - działa w ten sposob że ogrzane paliwo w pompie wraca przez filtr i paliwko robi sie ciut cieplejsze. Może i przydatne bo ropa szybciej marznie jesli jest lipnej jakości.
Ja tam nie wiem, tankuje gdzie chce i nigdy od tylu lat nie mialem żadnych problemów z zamarzaniem.
Najwazniejsze to dobry aku , sprawne świece i idealnie ustawiona pompa wtryskowa. Wtedy wsiadamy, dotykamy kluczyk i nie martwimy się o rozruch;)
Pozdro