wentylator chlodnicy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wentylator chlodnicy

Postprzez krejzol3 » 23 lis 2010, o 17:39

mam pytanko. musze zmienic przednie wzmocnienie w moim golfiku i tu sie pojawia problem te ktore zalatwilem za dobre pieniadze jest od angola 96r.,silnik wentylatora jest wiekszy i ma inna kostke na 4 kable,moj natomiast jest miejszy i ma 3 kable.chodzi o to czy moj silnik podejdzie do tamtego wzmocnienia,a jak nie to jak przerobic instalacje?
krejzol3
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: swiecie

wentylator chlodnicy

 

Postprzez SotoM » 23 lis 2010, o 19:12

zawsze mozesz wentylator wymontowac i załozyc swój...
wzmocnienie sie trzyma po bokach na poszyciu wewnetrzym,zdejmujesz zderzak odkrecasz wzmocnienie pod zderzakiem w sumie 4 sruby 8mm na klucz 13mm , 4 sruby 6mm na klucz 10mm , od gory te 2ie sruby 6tki i pas przedni ci wypada...demontujesz chłodnice potem wentyla...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez krejzol3 » 23 lis 2010, o 20:42

czyli mam rozumiec ze moj silnik bedzie pasowal do tego wzmocnienia z angola 96r.
krejzol3
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: swiecie

Postprzez SotoM » 23 lis 2010, o 21:56

kurde co ma wspólnego silnik z przednim pasem karoseryjnym..
to jest tylko pas przedni który zdejmujesz jednego klamota i zakładasz do innego kibla...
chłodnicy nie ma po prawej stronie tylko po srodku...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez krejzol3 » 25 lis 2010, o 16:55

ja pisze o silniku wentylatora bo tam jest sporo wiekszy i chodzi mi czy moj podejdzie do tamtego pasa
krejzol3
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: swiecie

Postprzez pablomed » 26 lis 2010, o 00:26

krejzol3, wzmocnienie to jest blacha pod zderzakiem a pas przedni to to o co ci chodzi z miejscem na wentylator - takiej terminologii zwykło się używać stad niejasność w temacie.
Wentylator z 4 kablami ma 3 biegi - takie zakładano w specjalnych wersjach na ciepłe kraje, albo do aut z fabrycznym hakiem. Natomiast wymiar mocowań silniczka będzie na 90 procent taki sam, możesz przekładać, albo zostawić ten 4 biegowy i wówczas pomniesz podłączenie środkowego lub najszybszego biegu, albo dokupisz sobie włącznik do chłodnicy na 3 biegi i przerobisz instalację - z tym że nie wyobrażam sobie żeby do sprawnego i słabiej niż benzyna grzejącego się diesla przydał się kiedykolwiek najszybszy bieg,
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości