wieksza turbina plug and play

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wieksza turbina plug and play

Postprzez przemo1251 » 2 gru 2012, o 14:35

Jaka turbina wejdzie do silnika 1.9 tdi 1z(95r), tak żeby nie trzeba było rzeźbić?

Da rade wstawić jakąś ze zmienną geometrią?

Z góry dzięki za odpowiedź.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

wieksza turbina plug and play

 

Postprzez Piaggio » 2 gru 2012, o 15:17

Pasi idealnie turbo z silnika AWX badz AVF- turbo ze zmienna geometrią- a więc w przypadku 1z trzeaba było by równiez zmienic jej sterowanie z Cisnieniowego na podcisnienie.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez przemo1251 » 3 gru 2012, o 22:58

Przy takiej turbinie, w jaką moc mogę celować przy reszcie oryginalnego sprzętu i zaślepionym egr. Oczywiście kat byłby do wywalenia. Zna ktoś speca z tego forum coby wystroił to wszystko po wymianie turbiny?

Widzę po postach że użytkownik leopard ogarnia temat. Polecacie?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez slawek5t » 4 gru 2012, o 00:45

przemo1251 napisał(a):Widzę po postach że użytkownik leopard ogarnia temat. Polecacie?

Pewnie. Chyba największy szpec na całym forum :P
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez przemo1251 » 4 gru 2012, o 00:52

ok, dzięki. A w jaką moc mogę celować po wymianie turbiny?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez SotoM » 4 gru 2012, o 23:27

wszystko zalezy od rocznika auta jaki ma sterownik 8 czy 16bitowy, jesli dobrze ogarniesz temat turbiny i jej sterowania to do tych 130km dojdziesz chyba ze zabawisz sie jeszcze w bardziej wydajne wtryski i inne kosztowne duperele to pojdziesz jeszcze wyzej...ale moc = wymiana sprzęgła i hamulce abys wyhamował rozpedzonego terkota.
napisz do Leoparda czego oczekujesz na co liczysz a on ci sporzadzi przepis kulinarny. a tobie zostanie tylko komponowac zabawki...
Oczywiszcie Leosia polecamy jak najbardziej...dzidek ma łep na karku :-) swój chop :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez przemo1251 » 4 gru 2012, o 23:40

turbo mam tanio do kupienia od afn 110 km z całym osprzętem + komputer.
Przy takim rozwiązaniu osiągnę 120 km?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez leopard » 5 gru 2012, o 00:33

przemo1251 napisał(a):Przy takim rozwiązaniu osiągnę 120 km?

osiagniesz pod warunkiem ze ECU podejdzie - w tamtym czasie (94-97r) mozna bylo spotkac 2 rodzaje ECU - oba maja 2 rozne plyty glowne - jedne podchodza p&p drugie nie zagadaja wcale - do tego dochodzi temat turbiny i jej osadzenia na kolektorze - w zaleznosci od rocznika mozesz miec trojkatne lub trapezowe podejscie - jesli trojkatne znowy p&p - jesli trapezowe - kolektor bedzie potrzebny
no i na samym koncu po wymianie ECU potrzebna bedzie adaptacja immo - VAG bedzie pomocny
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości