Witam! w jaki sposób najlepiej ocenić stan silnika?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Witam! w jaki sposób najlepiej ocenić stan silnika?

Postprzez szant » 3 cze 2007, o 19:46

Chcę kupić 3-czkę z 94. Nie jeżdziłem nigdy golfikiem więc nie wiem czego się spodziewać.
Jakie powinien mieć przyspieszenie itd. Bardzo proszę o rady. Pozdrawiam
szant
szant
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 19:11
Lokalizacja: Rybnik

Witam! w jaki sposób najlepiej ocenić stan silnika?

 

Postprzez vibes » 6 cze 2007, o 08:55

zalezy jaka trojeczke chcesz, bo nie napisales nic o silniku, sprawdz czy nie kopci, czy na rozgrzanym silniku po odkrecenia wlewu oleju nie smierdzi stamtąd benzyną, zobacz czy spod głowicy nie leci olej, zobacz czy płyn chłodniczy nie ma brązowej barwy (swiadczy to o stanie uszczelki pod głowicą)... i co jeszcze moge ci poradzic, najlepiej jakbyś miał ciśnieniomierz do cylindrów, namierzasz golfa, sprawdzasz w ksiazce sam naprawiam ktora jest u nas na forum ile powinien dany golf miec cisnienia sprezania na kazdym garnku i mierzysz u goscia... to dobre rozwiazanie, pamietaj ze uszczelke pod glowica zawsze mozesz wymienic i to nie tak drogo a gorzej jak pierscienie beda wyjechane i tuleje przy okazji...odkrec pozniej rure od dolotu filtra powietrza przy przepustnicy i sprawdz czy nie jest w tym miejscu zażygane olejem. to tyle, jestem po nocce w pracy i słabo mi juz idzie pisanie :-) ale mysle ze troszke rad ci udzielilem. pozdrawiam


no i w sumie widac ze jestem zmeczony... pewnie chodzi ci o diesla :mrgreen: nie zauwazylem działu, ale rady podobne:) uszczelka, cisnienie, nie powinien długo bujac rozrusznikiem, nie powinien gubic oleju:)
--==///Memento Mori///==--
Avatar użytkownika
vibes
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 30 kwi 2007, o 11:14
Lokalizacja: ZCH

Postprzez marrcee » 2 sie 2007, o 13:44

a jeżeli nic nie cieknie z samochodziku to zmieniać tą uszczelkę pod głowicą ? czy to duzy koszt i duzo roboty ?
Avatar użytkownika
marrcee
Badacz tematu
 
Posty: 189
Dołączył(a): 30 lip 2007, o 12:54
Lokalizacja: Stolyca

Postprzez MEDIASPORY » 26 paź 2007, o 18:25

Koszt wymiany uszczelki pod głowicą to jakieś 500zł z częściami.
Avatar użytkownika
MEDIASPORY
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:23
Lokalizacja: Chorzów
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez karlito » 4 lis 2007, o 11:00

no to uwas chlopaki jest tanio, w warszawie krzycza tysiaka, a jak sie zmienia uszczelke to kolektory mozna przeczyscic i pierscienie wymienic:) na zaś;)
Avatar użytkownika
karlito
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 22:38
Lokalizacja: sie biora dzieci


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości