zalezy jaka trojeczke chcesz, bo nie napisales nic o silniku, sprawdz czy nie kopci, czy na rozgrzanym silniku po odkrecenia wlewu oleju nie smierdzi stamtąd benzyną, zobacz czy spod głowicy nie leci olej, zobacz czy płyn chłodniczy nie ma brązowej barwy (swiadczy to o stanie uszczelki pod głowicą)... i co jeszcze moge ci poradzic, najlepiej jakbyś miał ciśnieniomierz do cylindrów, namierzasz golfa, sprawdzasz w ksiazce sam naprawiam ktora jest u nas na forum ile powinien dany golf miec cisnienia sprezania na kazdym garnku i mierzysz u goscia... to dobre rozwiazanie, pamietaj ze uszczelke pod glowica zawsze mozesz wymienic i to nie tak drogo a gorzej jak pierscienie beda wyjechane i tuleje przy okazji...odkrec pozniej rure od dolotu filtra powietrza przy przepustnicy i sprawdz czy nie jest w tym miejscu zażygane olejem. to tyle, jestem po nocce w pracy i słabo mi juz idzie pisanie
ale mysle ze troszke rad ci udzielilem. pozdrawiam
no i w sumie widac ze jestem zmeczony... pewnie chodzi ci o diesla
nie zauwazylem działu, ale rady podobne:) uszczelka, cisnienie, nie powinien długo bujac rozrusznikiem, nie powinien gubic oleju:)