Te 2 cm to Adik tylko tak na oko zapewne podał
Pewnie mu chodziło aby chociaz 200 obrotów podskoczyło - a wtedy napewno musimy chociaz ten 1cm wdusic. To tylko 10mm i na nodze pod butem tego bardzo nie czujemy! Myslisz że depnąłeś 2 mm a to bedzie 2 cm, chyba nie musze tłumaczyc tego
- to tak na marginesie.
Główny wątek to mulenie , więc tak:
poczytałem troche i wszystko sie zgadza z moimi odczuciami, mianowicie :
- tak jak pisałem, jest czujnik który opóźnia troche reakcje.
Ma to na celu aby łagodniej przeniesc zmiane biegu. Na wcisniętym sprzęgle, pedał gazu będzie "żwawszy".
Zapewniam cie że masz wszystko wporządku bo jeździłem innymi , nowszymi tdi też , i w kazdym jest identycznie. Przeciez w niczym to nie przeszkadza
Lubisz gazowac to kup sobie benzyne
Dieselkiem nie musisz gazować - ma on ogromny moment obrotowy i ciagnie juz od niskich obrotów.
Krystian1986x napisał(a):Wiem jak jest w innych golfach i gaz reaguje szybko na kazdy nacik na niego...
Tak, ale w benzynach
Zauwazyłem też że szybko reaguje 1.9Diesel.
TDI ma tak jak napisałem - tak ma być, tak jest prawidłowo , i nie przeszkadza to w niczym.
Mam nadzieję iż rozwiałem wątpliwości
PS: chcesz to mozesz ominąć czujnik - bedziesz gazował jak Benzyną
ale szybciej padnie ci sprzęgło i bedzie szarpało silnikiem przy zmianie biegów
chętny na to ? ?
PS 2 : własciwie to mozesz sobie pogazowac na sprzęgle - bedzie wtedy żwawszy
po co gazować non stop na luzie bez sprzegla ?
Chcesz ostrzej ruszyc - wciskasz sprzeglo, dajesz gaz i puszczasz sprzeglo
PS 3 : jeszcze inna alternatywa to przesiadka do diesla ale bez turbiny
Bedziesz mógł całymi dniami gazowac na postoju
Tylko nie zapomnij o przyspieszeniu pół minuty do 120 kmh