WROCŁAW - Przegląd silnika - co polecacie?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

WROCŁAW - Przegląd silnika - co polecacie?

Postprzez Pierworodnik » 6 lis 2011, o 20:49

Witam,

jestem świeżym posiadaczem Golfa '94 z silnikiem Diesla, wcześniej volvo 2.0 w benzynie(ale to był pijus) - więc zupełnie inna filozofia i zwracam się do osób doświadczonych o pomoc/poradę:

Szukam zakładu we Wrocławiu, lub okolicach, gdzie można by zerknać i naprawić kilka niezbędnych rzeczy, m.in nieszczelności pod maską.

Dopiero zaczynam swoją przygodę z Golfem - ale jestem pod wrażeniem forumowej społeczności i stopniem zaawansowania użytkowników, jak czytam te rozkminki, to czuję, że trafiłem w dobre miejsce :)

Czy ktoś nie chciałby zerknąć na mój bolid życzliwym okiem?
PS: Jeślli temat się już pojawił na forum - pewnie tak - to wklejcie linka, uzyłem wyszukiwarki ale nie trafiłem.

Pozdro!
Pierworodnik
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 20:34
Lokalizacja: Wrocław

WROCŁAW - Przegląd silnika - co polecacie?

 

Postprzez slawek5t » 7 lis 2011, o 02:50

Hej! Najpierw napisz jakie i gdzie te wycieki :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Pierworodnik » 8 lis 2011, o 22:08

No ropa mi cieknie :), sparciały wężyk przelewowy okazało się, już wymieniłem, ale oczywiście w sklepie wcisnęli mi (dałem sobie wcisnąć:)...) nie taki, w sensie pasuje, ale jest jakby luźny, nie wiem czy nie powinno być zacisku...

Dodam, że jeszcze takie "nasadki" na górze silnika ciekną a w jednym przewodzie (nie wiem czy fabrycznie był przezroczysty widać bąbelki powietrza jakby była jakaś nieszczelność...
Pozdrawiam
Pierworodnik
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 20:34
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez tajron25 » 9 lis 2011, o 11:03

tej też mam rolfa 94 diesla tez przesiadłem się z 2 litrowej szesnastki w benzynie i też mam 28 lat i też z wro można powiedzieć hehe
tajron25
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 wrz 2011, o 03:43
Lokalizacja: Środa Śląska

Postprzez slawek5t » 9 lis 2011, o 15:07

Pierworodnik napisał(a):Dodam, że jeszcze takie "nasadki" na górze silnika ciekną


Komplet uszczelek pod "klawiature " :)
Tez u siebie zmieniałem. Koszt uszczelek chyba około 50-60zł.


Jak ci pali na zimno ? Odrazu czy trzeba pokrecic chwilke ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Pierworodnik » 10 lis 2011, o 12:35

50-60zł?, no to bardziej realistyczne brzmi, a sprzedawca mówił, że dekielki te są po 5 złotych... ehhh :)

slawek5t napisał(a):Jak ci pali na zimno ? Odrazu czy trzeba pokrecic chwilke ?


Na mrozie jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, ale jak jest chłodna noc, to trochę się dławi, w sensie odpali, ale nierówno chodzi i potrafi zgasnąć, dlatego odpalam "na ssaniu", nawet teraz gdy nie ma jeszcze zimy, aż strach pomyśleć co będzie przy -10, chyba MPK :)

Opłaca się lać uszlachetniacz? Ktoś mnie ostatnio namawiał, ale czytałem na forum, że jak lejesz szella to nie trzeba, jakie jest Twoje zdanie?
Pierworodnik
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 20:34
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez slawek5t » 11 lis 2011, o 00:34

Pierworodnik napisał(a):50-60zł?, no to bardziej realistyczne brzmi, a sprzedawca mówił, że dekielki te są po 5 złotych

Ale mi chodzi o komplet..

Na ssaniu tez nie rowno pracuje zaraz po starcie?

Jesli jest ok to przy wiekszych mrozach tez powinno byc dobrze.
Pamietaj o dobrym akumulatorze :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości