wskaźnik temperatury

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 26 lut 2009, o 19:05

:-) hee... jak ja bym miał taki problem to bym sie nie marszczył i poprostu wymienił termostat i czujnik...
mozna wyjac termostat i zobaczyc czy jest otwarty czy nie dla pewności.
a zrób tak- jak bedziesz jechal to weź sie zatrzymaj po paru min.jazdy i sprawdź (porównaj)ciepło węży - górny i dolny...jak oby 2 beda tak samo cipłe no to mozna wnioskowac ze termostat jest uchylony i jest pełen obieg...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Marti05 » 26 lut 2009, o 21:06

Hej a co powiecie na to?
U mnie było tak samo, gdy na postoju się go nagrzało do 90st to po przejechaniu kilkuset metrów od razu spadło an 70st a czasami nawet mniej.
Więc po wymianie poprawiło się z tym że wskazówka zatrzymuje się teraz na 100st (z tym że czujnik też już wymieniłem na żółty i jest nowy) mechanik włożył termometr do zbiornika to temp. była w granicach 90st, więc mam chyba jakieś przekłamanie na liczniku o 10st tylko jak na razie nie wiem jak je zlikwidować?
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Postprzez GITgostek » 27 lut 2009, o 00:04

Marti05 , zamienniki oszukują to normalka, jakbyś miał oryginalny niebieski czujnik to było by wszystko gicio
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez SotoM » 27 lut 2009, o 00:05

Marti05 napisał(a):mam chyba jakieś przekłamanie na liczniku o 10st tylko jak na razie nie wiem jak je zlikwidować?

wyjąc zegr, rozebrać go i cofnąc wskażówkę...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Marti05 » 27 lut 2009, o 11:11

No to najpierw wymienię ten żółty czujnik na ten niebieski oryginalny bo jeszcze mam taką możliwość (gościu w sklepie mówił że te czujniki jakieś felerne były) ale dopiero we wtorek a później może się cofnie ten licznik bo może było coś w nim tam grzebane, ale w to wątpię chyba coś z elektryką może być, bo mam złączone te dwa piny z złączki do czujnika (opisywałem to wcześniej w innym temacie) bo miałem większe obroty na jałowym.
http://www.golf3.pl/topics10/problem-z-obrotami-vt8640.htm?highlight=&sid=6363f8de75f73cc16b73ea4e3c385ead#63358

A więc we wtorek się może wszystko wyjaśni.
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Postprzez Reiven » 3 mar 2009, o 23:28

Co do termostatu to tylko oryginał założyłem zamiennik i grzał się 15 km do 80 stopni a jak już się zagrzał to trzymał 98 stopni. Wymieniłem na oryginał i teraz po 4 km mam 90 a w trasie trzyma mi jakieś 88.
CO do czujnika to w TD jest 4 pinowy 2 piny na wskaźnik i 2 na przekaźnik świec.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golfik1986 » 3 mar 2009, o 23:31

Reiven, nie sadzisz ze to troche szybko ci lapie taka temp i do tego zima
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Reiven » 3 mar 2009, o 23:54

myślę że jak najbardziej prawidłowo 4 km 90 stopni termostat się otwiera i potem jest 88 cały czas
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golfik1986 » 6 mar 2009, o 18:29

hhmm nie wiem mojamu potrzeba ze 2 razy tyle z rana zeby dostac temp 90stopni. ogolnie jestem w szoku :szok:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez franek » 6 mar 2009, o 18:40

moze masz slabe grzalki w silniku?
franek
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 21:36
Lokalizacja: domanice

Postprzez leopard » 6 mar 2009, o 20:10

8km potrzebuje V6TDI (2.5l) ... coś masz nie hallo pod maską - szukaj
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Marti05 » 6 mar 2009, o 20:25

Wymieniłem u siebie czujnik na żółty oryginalny bo tamten okazało się felerny był i o 10 stopni za dużo pokazywał. Teraz jak piszecie po przejechaniu 8km takiej w miarę z ciężką nogą to dochodzi do 80 st.
Więc u mnie problem już zniknął wymieniłem termostat i czujnik. (A więc dzięki wszystkim z forum)
Avatar użytkownika
Marti05
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 18:44
Lokalizacja: Bytów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości