Witam forumowiczow zwracam sie z pytaniem mam golfa 3 1.9tdi 90km 1z i mam padniety wtrysk sterujacy auto kopci zmienialem wtrysk od innych i bylo ok zakupilem wtrysk tylko ze od bory i jest na cisnienie 220 300bar a golf ma na 190bar, po zalozeniu tego wtrysku auto dalej kopci czy dalo by cos przelozenie koncuwek wtrysku z golfa bo mam w nim wszystkie wymienione na nowe czy nie za bardzo podejdzie ta koncowka do tego wtrysku na 220bar
Kazdy ogarniety pompiarz podniesie cisnienia na korpusach 190/300 na 220/300. Wymaga to odpowiednich podkladek regulacyjnych. Sam mam koncowki 216tki na korpusach z AGRa i podniesione cisnienia na 220/300. W zasadzie to 225
VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Z reszta cisnienie pilotujace wplywa na kulture pracy na wolnych obrotach i na "czystosc" spalin. Z moca nie wiele ma wspolnego bo liczy sie cisnienei wtrysku zasadniczego a to w obu przypadkach wynosi 300bar
VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley napisał(a):Z moca nie wiele ma wspolnego bo liczy sie cisnienei wtrysku zasadniczego
ruszajac jedno ruszasz drugie ... pytanie czy bosch w mikolowie ma urzadzenie do pomiaru ... jesli to ASO boscha to watpie - dokumentacja boschowska dopuszcza tylko wymiane wtryskiwacza bez mozliwosci naprawy/regulacji - oczywiscie nie neguje tego ze da sie ustawic cisnienie otwarcia pilota i dawki zasadniczej