wybór koła pasowego i poduszki pod silnik.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wybór koła pasowego i poduszki pod silnik.

Postprzez malzyk » 4 lis 2008, o 15:30

Witam, mam zamiar wymienic koło pasowe i poduszke pod slinikiem. jest jeden problem, nie jestem pewien o którą poduszke chodziło gdy mówił mi mechanik. powiedział że ta bliżej prawej strony, chyba pod silnikiem a nie przednia bo nie naprawił mi do końca zawieszenia tłumacząc że ta poduszka mi i tak to zerwie i zebym przyjechał z częsciami... Jeśli to nie problem to prosze o wstawienie jakichs linków, moje auto to gtd 93 rok produkcja, 94 rejestracja. 3 drzwiowa wersja.. A co do koła pasowego- moje jest krzywe, niechce sie bawic w wytaczanie,

http://moto.allegro.pl/item463288799_ko ... 1_9_d.html

czy to koło będzie pasowało do mojego auta? czy rdza w czymś przeszkadza? dosyc ciężko znależc je na allegro.. ;/
malzyk
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 7 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: Głubczyce

wybór koła pasowego i poduszki pod silnik.

 

Postprzez slawek317 » 9 lis 2008, o 23:07

Witam, jeśli chodzi o koło pasowe to u siebie kupiłem nowe bo mechanik powiedział, że w większości używanych kół pasowych ta guma dookoła jest już powycierana i popekana zresztą w moim starym kole też tak było. pozdrawiam
slawek317
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 22:18
Lokalizacja: lubelszczyzna

Postprzez SotoM » 9 lis 2008, o 23:43

ta guma to jest tak zwany tłumik drgań i mechanicy mają racje zeby nie kupowac używki.trudno- położyc te 200zł i kupic nówkę...ja też bym tak mówił i robił...
malzyk,nie wiem co ten mechanik pie****i za herezję...co ma poduszka silnika wpólnego z zawieszeniem.oprucz tego ze poduszki sa przyręcone to ławy zawieszenia do której jest przymocowana przekładnia kierownicza i wahacze... co ty masz z tym zawieszeniem w ogole... bo ja nie widze powodu odkrecania poduszek silnika aby co kolwiek zrobic przy zawieszeniu chyba ze do zmiany całej ławy silnika....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez malzyk » 10 lis 2008, o 03:25

Chodzi o to że jest tam jakis element gumowo metalowy przy wachaczu, a moja poduszka pod silnikiem tak wprawia wszystko w wibracje ze powiedzial ze niechce tego wymieniac zeby nta poduszka teho nie wyjechala. poduszke mam juz nowa, teraz zostaje to kolo pasowe... znalazlem kilka nowych, ale wszystkie to tylko czesc od alternatora (ta z tym okraglym gumowym amortyzatorem) pozostaje pyanie czy moge do niej dokrecic jakos ta czesc ktora prowadzi pasek klinowy do wspomagania? bo całego kompletu (kolo od alternatora i od wspomagania) poprostu nie ma. a tak zamowilbym czesc ktora mam krzywa i dokrecil ta co jest na sztywno... Mam nadzieje ze mnie rozumiecie ;p


http://moto.allegro.pl/item477973957_ko ... 9_tdi.html cos takiego bedzie ok?


dla porownania wklejam koło które składa sie z 2 części

http://moto.allegro.pl/item463288799_ko ... 1_9_d.html


tutaj moje pytanie, czy czesc od wspomagania moge wyjac z mojego kola i przelozyc do nowego? Prosze o szybką odpowiedz poniewaz do czasu wymiany auto nie jest jeżdżone, a potrzebuje je.. kasa jest, tylko nie wiem co zamówić, czy wogole zamawiac czy szukac innego.. HELP! :)
malzyk
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 7 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: Głubczyce


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości