Wyciek z pomy wtryskowej - foto

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Mariusz164 » 23 paź 2009, o 12:41

pytałem o wymianę uszczelek to goś powiedział ze 560 zł netto z regulacją i wogóle
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

 

Postprzez vision » 23 paź 2009, o 20:06

Mariusz164 napisał(a):pytałem o wymianę uszczelek to goś powiedział ze 560 zł netto z regulacją i wogóle
za ok 1/4 mogę ci uszczelnić
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Karol B. » 11 mar 2010, o 20:59

Koledzy i mi zaczela ceknac pompa w miejscu zaznaczonym na czerwono... Co i jak z tym zrobic? Dam rade sam sie tym zajac?

Obrazek

[ Dodano: 2010-03-11, 20:01 ]
Tzn dookola mi cieknie w tym miejscu... Probowalem dokrecic sruby, ale nic to nie dalo :-(
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez leopard » 12 mar 2010, o 14:36

Karol B. napisał(a):Co i jak z tym zrobic

komplet uszczelek na alledrogo to ~ 50 PLN - zaznacz w jakiej pozycji jest nastawnik ustawiony w tej chwili - odkręć wymień uszczelke - i po kłopocie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Karol B. » 12 mar 2010, o 19:58

A nic mi sie nie rozwali w srodku?

[ Dodano: 2010-03-12, 19:34 ]
http://www.allegro.pl/item943079089_usz ... i_tds.html Te uszczelki?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Mariusz164 » 12 mar 2010, o 21:06

ja mysłałem żeby samemu robić ale zrezygnowałem. znalazłem gościa który mi uszczelnił całą pompe wraz z regulacją zaprowadziłem samochód i nic nie musiałem grzebać gość wziął 300zł i jestem brdzo zadowolony;)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Karol B. » 13 mar 2010, o 08:29

Koledzy to jak to zrobic samemu? Bo nie bardzo sie na pompach znam :-/ I czy tamte uszczelki co wyzej podalem beda dobre?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez leopard » 13 mar 2010, o 19:42

Karol B. napisał(a):Koledzy to jak to zrobic samemu

jeśli masz VAG'a - możesz sprawdzić ustawienie pompy i zdjąc nastawnik - po wymianie wrócisz do ustawień fabrycznych - jeśli nie masz - daj zarobic mechanikowi te ~ 200 PLN - nie będziesz miał kłopotu ...
musisz wiedzieć że po ściągnięciu nastawnika - bez regulacji auto nie zapali lub zapali i będzie miało wysokie obroty biegu jałowego (okolice 2000)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Karol B. » 13 mar 2010, o 20:43

Czyli bez kompa samemu nie ma co sie zabierac za to?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez leopard » 14 mar 2010, o 03:50

Karol B. napisał(a):Czyli bez kompa samemu nie ma co sie zabierac za to

nie - nie dasz rady wyregulowac dawki po założeniu nastawnika ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Karol B. » 14 mar 2010, o 20:11

No dobra, a zeby zrobic tak ze sam to rozbiore, wstawie uszczelke, zloze i zaciagne golfa na kompa zeby mi ustawil tam co trzeba? Bo w mojej okolicy to sa tylko tacy mechanicy co by odrazu z mlotkiem szli na takie cos... :kwasny:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 14 mar 2010, o 23:37

zrub sobie pokrywajace sie punkty na nastawniku i na ciele pompy,odkręc śruby, podnieś nastawnik, zmien uleszczke i połóż nastawnik tylko uważaj na cycek bo on ma wejśc w otworek tłokorozdzielacza na dole w pompie. skręc, ustaw kropki zrobione przez ciebie punktakiem, zkręc do oporu i odpal, powinien odpalic i pracowa przez parę sekund nierówno bo musi pompa sie zala na maxa paliwem. jak nie wskoczy na 2000rpm samoczynnie to jest bezpiecznie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości