Wyciek z pomy wtryskowej - foto

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Karol B. » 15 mar 2010, o 10:26

Czyli nad i pod ta czerwona kreska co dalem foto wczesniej mam zrobic rowne pokrywajace sie znaki, tak? A uszczelki te co dalem wyzej to ta jedna z nich to bedzie dobra?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

 

Postprzez SotoM » 15 mar 2010, o 22:49

Karol B. napisał(a):Czyli nad i pod ta czerwona kreska
trak jest kropka na nastawniku i kropka na pompie.
Karol B. napisał(a):A uszczelki te co dalem wyzej to ta jedna z nich to bedzie dobra?
no z rrego co widze to ta po lewej jest pod pokrywkę nastawnika a ta po prawej pod nastawnik....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 16 mar 2010, o 03:15

SotoM napisał(a):zrub sobie pokrywajace sie punkty na nastawniku

nie pisz takich pierdół ... chłopak zdejmie czapkę nastawnika i fiknie 500,- u pompiarza (za to że grzebał sam)

bez VAGcoma - nie podchodź do zdejmowania nastawnika - w jednym z pierwszych postów ktoś oferował usługe wymiany - skorzystaj - będzie taniej :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Karol B. » 16 mar 2010, o 13:19

Tylko ze to jest tak ze przez 1 wyciek nie chce gdzies wysylas swojej pompy... :-/ A w okolicy to mam tylko kompa, a pompiarzy lepszych to brak.... :-( Nie znam sie na tych pompach zabardzo i tak sie zastanawiam co tam moze sie rozwalic jak to zdejme? To maja byc pozniej VAGiem jakies parametry ustawiane?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez leopard » 16 mar 2010, o 14:36

Karol B. napisał(a):To maja byc pozniej VAGiem jakies parametry ustawiane?

muszą być nie maja - musisz ustawić dawkę i napięcie na nastawniku ...
bez tego albo nie odpalisz auta wcale albo będzie wkręcac się na obrotu biegu jałowego ~ 2500 rpm

poszukaj w pierwszych postach osobu chetnej do ustawienia nastawnika - pompy nie musisz wyciagac - podjedziesz do gościa (lub on podjedzie do ciebie ) i załatwicie sprawe
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Karol B. » 16 mar 2010, o 19:54

A dzis do tego odkrylem ze mam nastawnik do czyszczenia... Zdjalem ta wtyczke od skrzyni biegow i pieknie latal, nie szarpal wogole... Po nalozeniu szarpal :-/
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez leopard » 16 mar 2010, o 22:12

Karol B. napisał(a):Po nalozeniu szarpal

tym bardziej szukaj kogoś z okolicy do pomocy ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Karol B. » 17 mar 2010, o 00:18

A ten myk z kablem...?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez golfik3210 » 2 sty 2012, o 16:06

Mam problem z wyciekiem pompy link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00c ... 917d4.html
czy można to samemu zlikwidować, czy nie będzie problemów jak to rozbiore ?
golfik3210
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 sty 2012, o 16:02
Lokalizacja: Zwoleń

Postprzez Maniek01 » 2 sty 2012, o 19:54

Spod pokrywki jeśli masz ten klucz trójkątny to spokojnie uszczelkę wymienisz sobie sam.
Maniek01
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:34
Lokalizacja: Jarocin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości