Wycieki...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Wycieki...

Postprzez kapitan_bomba » 6 sty 2014, o 18:21

witam mam nie znalazłem podobnego wątku wiec zakładam nowy temacior....

Pany z nudów postanowiłem przejrzeć silnik w połowie naszej "wiosennej" zimy :D i okazało się ze mam jakieś wycieki i proszę was powiedzcie mi co trzeba kupić co by to ładnie sobie samemu naprawić :)

Oto foty... sorka za jakość ale robiłem kom-em ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
kapitan_bomba
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 11:32
Lokalizacja: Szczecin

Wycieki...

 

Postprzez karol MAŁY » 6 sty 2014, o 18:28

Z tego co widze to chyba ci turbina przepuszcza olej(jeśli się myle to niech mnie ktoś poprawi) a na ostatniej fotce to pod tym deklikiem powinna być jakaś uszczelka spróbuj dokręcić te śrubki może się zluzowały
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 18:34

karol MAŁY, masz rację ale ja bym to nazwał poceniem się.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kapitan_bomba » 6 sty 2014, o 18:50

a może to być wina tych gumowych przedłużek? a jeżeli chodzi o 3 zdjęcie to było niby robione zanim kupiłem auto we wrześniu... a śruby sprawdzę...
Avatar użytkownika
kapitan_bomba
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 11:32
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez karol MAŁY » 6 sty 2014, o 19:28

Nie no te gumy nie mają nic wspólnego z wyciekami-poceniem się olej ewidentnie bije z turbinki szkoda bo żeby ją uszczelnić to trzeba dać do warsztatu który się tym zajmuje ew szukaj innej sprawnej
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez krzyś » 6 sty 2014, o 19:42

karol MAŁY napisał(a):Nie no te gumy nie mają nic wspólnego z wyciekami-poceniem się olej ewidentnie bije z turbinki szkoda bo żeby ją uszczelnić to trzeba dać do warsztatu który się tym zajmuje ew szukaj innej sprawnej


Olej w przewodach dolotowych oraz ic w 80% pochodzi zazwyczaj z odmy więc zanim kolega turbawkę wymieni warto zrobić wolna odme i obserwować dolot. Co do wycieków kolego złączki gumowe są słabo zaciśnięte przez opaski lub są małe dziurki w nich. Na zdjęciu nr3 widać że poci sie albo z przewodu (pękniecie) lub oring już nie trzyma
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bomba105 » 6 sty 2014, o 19:50

sprawdź przewody szczelnośc tych opasek bo niektóre lubią po kilku latach przestać trzymać, prawdopodobnie turbo pada, ale sprawdz odme jak mowi kolega wyżej
Avatar użytkownika
bomba105
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 3 cze 2013, o 21:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 20:29

To, że coś się poci to nie oznacza końca turbawki. Naprawę zaczyna się od najprostszych spraw.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kapitan_bomba » 6 sty 2014, o 22:44

jezeli chodzi o turbinke to powiem ze nie narzekalem na nia i jak wczesniej jezdzielm tym golfem przed kupnem to zawsze bylo spoko ;) sprawdze te opaski w sobote dzis przetarlem i sie okaze czy guma czy opaska ;)

krzyś, a jak mam zrobic wolna odme? :)
Avatar użytkownika
kapitan_bomba
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 11:32
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 22:55

Zrób wolną odmę tzw. Oil Catch Tank
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karp » 7 sty 2014, o 20:42

palio napisał(a):Oil Catch Tank
Ktos z forum robił to w AAZ? Jakieś zdjecie porady ?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez kapitan_bomba » 7 sty 2014, o 22:42

poczytałem troche na necie o tym Oil Catch Tank i biore sie za niego :) zrobie sam trudne nie jest a i jest pokazane na necie co i jak ;) a i sprawdze odrazu oring jak tam sie sprawuje ;)

[ Dodano: 2014-01-08, 22:22 ]
zacząłem robić Oil Catch Tank i tak sie zastanawiam czy po podłączeniu tego auto nie będzie mi zamulać ... stosował ktoś to juz? podcisnienie nie siądzie?
Avatar użytkownika
kapitan_bomba
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 11:32
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 28 gości