wyjaca turbina

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wyjaca turbina

Postprzez krzyś » 20 mar 2013, o 19:13

Witam panowie otóż posiadam golfika 1.9 tdi 1z od 2 lat i problem jest od początku a mianowicie jadąc sobie w trasce załącza się jakby nie wiem jak to określić wycie sowy na kilka sekund po czym cichnie w tym czasie nic się nie dzieje z mocą auta problem pojawia się i znika. czasem jest spokój paru miesięcy ze nic nie piśnie. co to może być czemu się tak dzieje i zaznaczam nie są to rolki paski wsio jest nowe a dźwięk dochodzi z środka auta. proszę o jakieś sugestie. :-)
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

wyjaca turbina

 

Postprzez Paweu » 20 mar 2013, o 19:17

Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez krzyś » 20 mar 2013, o 19:28

no wiec poczytałem ale ten dzwiek co wystepuje nie to nie jest od ocierajacego wirnika luzy sa małe na wirniku sprawdzałem kiedyś a oleju na 10 000 dolałem niecałą ćwiartke wydaje mi sie ze gdyby juz sie konczyła to by dawno padła zrobiłem juz 60 000 tys jak go mam a problem jest od początku hmmm nie wiem co o tym myslec
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mechu » 20 mar 2013, o 20:56

Jeśli jest to przy wkręcaniu na obroty gdy turbina zaczyna chodzić to może być wydmuchana uszczelka, nie koniecznie cała ale jakaś jej część na kolektorze dolotowym, mój ojciec tak miał w swoim tdi, powietrze uciekało i był taki dziwny dźwięk.
Mechu
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 16:13
Lokalizacja: Karwica (pomorskie)

Postprzez krzyś » 20 mar 2013, o 21:05

mechu: też już nad tym myślałem ale dziwne jest to że czasmi kilka miesiecy jest spokoju. do kolektora sie juz przymierzam mam zamiar go wyczyścić i odrazu obejrzę ta uszczelke tylko auto codziennie potrzebne :kwasny:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mechu » 20 mar 2013, o 21:10

no fakt jeśli ten objaw zanika na tak długo to raczej uszczelka odpada :/
Ostatnio edytowano 20 mar 2013, o 21:11 przez Mechu, łącznie edytowano 1 raz
Mechu
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 16:13
Lokalizacja: Karwica (pomorskie)

Postprzez palio » 20 mar 2013, o 21:12

Wymiana uszczelki wraz z czyszczeniem kolektora zajmie Ci jedno popołudnie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 20 mar 2013, o 21:28

palio zgadza sie ale późno z roboty wracam czekam na jakiś dłuzszy weekend bo mam troszke pracy przy nim rozrzad olej i pare innych żeczy ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości