wymiana filtra paliwa POMOCY!!!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wymiana filtra paliwa POMOCY!!!

Postprzez jarek » 24 paź 2008, o 12:09

podczas jazdy mój golfik raz szarpie do przodu raz do tyłu słyszałem ze to spowodowane jest wodą którą przepuszcza filtr paliwa. kupiłem ten filtr i teraz nie wiem jak go poprawnie wymienić zeby nie zapowietrzyć całego układu prosze o pomoc z góry dziękuje!!
jarek
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 23:00
Lokalizacja: wielkopolska

wymiana filtra paliwa POMOCY!!!

 

Postprzez ksenonn » 24 paź 2008, o 13:17

wymiana jest bardzo prosta, dasz rade :)

najpierw pozdejmuj odpowiednie zawleczki przy starym filtrze, zalej nowy filtr ropka i wmontuj nowy filtr, nie pomyl rurek

powodzenia
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez Groch367 » 24 paź 2008, o 14:54

i zalaczaj silnik nie przejmuj sie ze bedzie dluuugo krecil tak mam byc az sie odpoiwetrzy
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez opolanin » 27 paź 2008, o 00:57

jarek, tylko daj odsapnąć rozrusznikowi nie zajedz go, z przerwami
opolanin
 

Postprzez PaNdA » 21 gru 2008, o 00:18

1.6 ABU cześć ja wymieniłem filtr. odpiołem stery wpiołem nowy i za drugim razem golfinka zapaliła....no problem pozdrawiam
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez Zico63 » 21 gru 2008, o 21:22

W benzynowych to "pikuś" bo pompa elektryczna napompuje sama, kłopot i konieczność starannego zalania filtra paliwem (a najlepiej też strzykawką rurki ssącej do pompy) - to jest w Dieselkach!
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez maniek87r » 22 gru 2008, o 21:38

cześć. ja dzisiaj też wymieniałem filtr i nawet go najpierw nie zalewałem ropką tylko od razu podłączyłem i zapaliłem silnik. no i bez problemu sam sobie poradził z powietrzem w układzie paliwowym no i teraz śmiga bez problemu. ;)
GOLF THE BEST !!!!!!!
maniek87r
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 20:57
Lokalizacja: Międzybórz

Postprzez kapela20 » 24 gru 2008, o 16:21

ja zalałem ropa i zapalil za pierwszym strzalem
Avatar użytkownika
kapela20
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 28 sie 2008, o 00:14
Lokalizacja: wrocław/milicz

Postprzez DrSzpila » 25 gru 2008, o 15:44

A ja na sucho i od razu brum :D
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez mipi » 29 gru 2008, o 23:56

ja zrobiłem tak samo jak 'maniek87r' i odpalił za pierwszym razem nawet długo niekręciłem a filtr zalałem do pełna az sie wylewało robiłem tak przy wszystkicch dizelkach
mipi
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 11:46
Lokalizacja: Łasin

Postprzez wayza » 10 sty 2009, o 16:07

Mam podobne objawy. na luzie wchodzi na pełne obroty (chodz przed chwilą miał tak że ciężko mu to szło i po przekroczeniu 3000 nagle but i wszedł do końca) tak czy inaczej mocy brak i do od samego początku do końca. Jak tylko poczytałem że to może być wina filtra, zakupiłem wymieniłem i dalej to samo..
Pomocy!!

Ps. A spotkał się ktoś może że to był przepłtwomież?
Avatar użytkownika
wayza
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:20
Lokalizacja: Bytom


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości