wymiana świec żarowych a obroty silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 6 lut 2012, o 21:21

Czerwona strzalka to dawka paliwa. Jak zwieksza sie dawke paliwa to automatycznie obroty rosna w gore.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez Dzikuvip » 6 lut 2012, o 22:31

Czyli wychodzi na to że po prostu zmiejszył ci dawke i tym samym zmiejszył obroty...
Avatar użytkownika
Dzikuvip
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 17:25
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez koza33 » 7 lut 2012, o 20:01

OK
Czytałem, że takie sobie regulowanie pompy moze sie źle skończyć...
Zastanawia mnie, że po zmniejszeniu dawki paliwa silnik nie stracił na osiągach...Według mnie dziwne.
Zauważyłem również, że turbina pracuje praktycznie w całym zakresie obrotów silnika ...praktycznie od 1000obr/min - a powinna od bodajże ok 1800-1900obr/min
koza33
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30 sie 2009, o 17:50
Lokalizacja: Pruchna

Postprzez Dzikuvip » 7 lut 2012, o 22:41

Turbina pracuje caly czas... a doladowanie wytwarza w tych obrotach co podałes..

jak to wyczułeś ze turbo pompuje od 1000? jest to niemozliwe praktycznie... kup sobie manometr i wszystko bedziesz wiedział jak pompuje twoja turbinka ;)
Avatar użytkownika
Dzikuvip
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 17:25
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez koza33 » 8 lut 2012, o 15:02

Kiedyś jak mu depnąłem gaz na całego...to do 1900obr przyśpieszał tak sobie, a przy 1900obr było czuć "power-a", a teraz już od 1000obr przyśpiesza jakby na doładowaniu
koza33
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30 sie 2009, o 17:50
Lokalizacja: Pruchna

Postprzez krysek0309 » 8 lut 2012, o 19:36

sprawdz ja sie to odniesie do spalania ropki. Wydaje mi się że wzrośnie :!:
Avatar użytkownika
krysek0309
Badacz tematu
 
Posty: 171
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 17:20
Lokalizacja: KNS (Koło Nowego Sącza)

Postprzez koza33 » 19 lut 2012, o 18:46

Witam ponownie....minął tydzień jak robiłem z golfikiem...w miedzy czasie zajechałem do mechanika żeby ustawił mi kat wtrysku...okazało się ze był opóźniony...wyregulował go...autko zapala lepiej, obroty wyregulował mi na tym pokrętle dawki paliwa.

Pisze bo mam kolejny problem...przy przyśpieszaniu przy ok 1900obr/min zaczyna drżeć mi pedał gazu i tak do przekroczenia 2000orb/min...
Jak myślicie jaki może być tego powód???
koza33
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30 sie 2009, o 17:50
Lokalizacja: Pruchna

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości