Witam,
mam problem z obrotami u siebie
po odpaleniu jak i cały czas na "luzie" trzyma mi 1'200rpm,
podczas jazdy na dowolnym biegu, kiedy obroty spadną poniżej 1'900rpm zaczyna mi szarpać,
bez różnicy czy przyspieszam czy normalnie trzymam prędkość, zasada, jeśli obroty spadną mi poniżej 1'900rpm to szarpie całą budą, jakby paliwa już nie było, i w rezultacie na trasie (90km/h) nie mogę jechać na 5 biegu, bo szarpie - masakra, przy 80km/h mam dylemat, bo by jechać na 4 biegu to za wysokie obroty trzyma, a by wrzucić 5 to z kolei za niskie obroty i szarpie
Nie wiem od czego zacząć, czego się obawiam, to że z pompą może być coś nie tak, może się układ spalił na pompie, gdzieś czytałem, że to często spotykane z tym silnikiem (1z), zapomniałbym, na początku VAG pokazywał 2 błędy jeden czujnik abs (prawy przód) i czujnik temperatury chłodziwa.... Wymieniłem czujnik abs i czujnik temp - zero różnicy, abs najprawdopodobnie dalej nie działa i obroty wysoko, szarpie itp
hmm...
bezradny jestem już