Reiven napisał(a):Po 1. to ja bym śrubą dawki nie kręcił
po 2. przy dużych górkach trzeba redukować (oczywiście nie na 2 czy 1
)
po 3. to uboga mieszanka szkodzi każdemu silnikowi diesel z zasady pracuje na ubogich mieszankach ale bez przesady myślę że przekombinowałeś odrobinkę.
ad.1 - dlaczego?
ad.2 - wiem ze nie z 2 na 1 tylko ogolnie mi chodzi.. wczesniej przed ta moja regulacja nawet pod wieksza gorke gdy jechalem powiedzmy 70 km/h na 5 biegu to spokojnie pod ta gorke auto jechalo i bez problemu nawet na tym 5 biegu przyspieszal.. teraz hm ogolnie jedzie, tyle ze nie ma juz takiego kopa, do 2 tys zanim turbinka sie wlaczy jest mulowaty szczegolnie na wyzszych biegach, powyzej 2 tys juz w miare ladnie przyspiesza chociaz juz nie ma takiego kopa jak wczesniej
ad.3 - chodzi ci o to ze teraz mi auto kompletnie ani dymka nie puszcza? nawet gdy depne gaz na maxa to kompletnie nic na zakopci? czy to zle jednak i diesel powinien czasem dymka puscic?
zobaczymy, narazie zatankowalem do pelna pojezdze troche i sprawdze ile mi spalil najwyzej potem go lekko odkrece
sugestie co do mojego problemu mile widziane jak najbardziej