wyższe obroty

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wyższe obroty

Postprzez Pele » 5 sty 2009, o 19:42

W moim TD tak jakby delikatnie podskoczyły obroty na biegu jałowym.Może mi się wydaje,ale jeżeli naprawdę czego to może być przyczyna?Zgóry dziękuję i pozdrawiam[/b]
Pele
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 4 sty 2009, o 14:26
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

wyższe obroty

 

Postprzez leopard » 5 sty 2009, o 20:22

przyczyną jest -11 na zewnątrz :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Piotrek » 10 sty 2009, o 15:17

Ja mam, do psa starego, to samo. :-x W tamtym roku w zimę wszystko było ok, obroty w granicach 800 a teraz na kompie pokazuje 903 ob/min. Zwiększyło się spalanie o ok 1,5litra. Jak jadę 80km/h to słychać silnik jakbym jechał ze 110. Denerwuje mnie bezradność mechaników u których byłem. Ale narazie sprawy nie ruszam, za dużo mnie to nerwów kosztuje, poczekam do wiosny. :-|
Piotrek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 30 cze 2007, o 15:21
Lokalizacja: Strzegowo/Mława

Postprzez Golfik1986 » 10 sty 2009, o 15:25

u mnie obroty sa ponad 900 to chyba dobrze tak powinno byc. a to ze na zime wzrastaja to norma. a co do spalania wiadome jest to ze zima chlonie troche wiecej ropki u mnie wzroslo gdzies okolo 0,5l moze masz ciezsza noge dlatego
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez morsdicti » 10 sty 2009, o 15:37

Piotrek napisał(a):Ja mam, do psa starego, to samo. :-x W tamtym roku w zimę wszystko było ok, obroty w granicach 800 a teraz na kompie pokazuje 903 ob/min. Zwiększyło się spalanie o ok 1,5litra. Jak jadę 80km/h to słychać silnik jakbym jechał ze 110. Denerwuje mnie bezradność mechaników u których byłem. Ale narazie sprawy nie ruszam, za dużo mnie to nerwów kosztuje, poczekam do wiosny. :-|


Kolego to za niskie te obroty miałeś w tamtym roku ... 800 to za mało nie rzucało Ci kierownicą ... prawidłowe obroty zgodnie z książką to przedział 861 - 945 .... moim zdaniem 900 to jest idealnie bo nie przenosi drgań na kierownicę itd.... a spalanie ? zima jest .... to spalanie większe dla jednych wzrośnie o 0.5 litra a dla Ciebie akurat o 1.5 ... jak kto jezdzi :)
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Golfik1986 » 10 sty 2009, o 15:39

morsdicti, i tu sie zgodze z toba przed podlaczeniem VAGa i zwiekszeniem obrotow rzucalo mi kierownica na wolnych obrotach
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez morsdicti » 10 sty 2009, o 15:43

Także 800 to za mało i to bardzo jak na diesla ... ja mam 1100 :P ale to inna bajka he bo nie moge dość co powoduje takie drgania kierownicy u mnie ... dlatego na przyspieszaczu mam 1100 a jak go wylacze mam 1000 (chociaz tak jak Golfik1986 napisał .... jedynym słusznym sposobem na sprawdzenie obrotów jest podłączenie komputera - jezeli ma się go pod co podłączyć he :) bo ten obrotomierz to różnie pokazuje he dlatego też sądze że u mnie jest troche ponad 900 na jałowym biegu przy ciepłym silniku .... )
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Golfik1986 » 10 sty 2009, o 15:57

no wlasnie lekko oszukuje u mnie na w srodku pokazywal 950 a tak naprawde mialem ponizej 900
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez tomek36363 » 11 sty 2009, o 07:50

Witam koledzy. skorzystam z okazji ze jest temat obrotow. mam pytanie bo moj golf bardzo czesto ma wachania obrotow latem sa one od 900-1050 a zima dochodza niekiedy nawet do 1100. to nie sa wachania ze ciagle mi skacza obroty tylko co jakis czas sie podnosza i juz tak zostaja. czy to ma jakis zwiazek z poborem paliwa bo wydaje mi sie ze duzo pali. z gory dzieki pozdrawiam
Avatar użytkownika
tomek36363
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 09:42
Lokalizacja: Bodzewo / Gostyń

Postprzez morsdicti » 11 sty 2009, o 12:02

a mi sie wydaje ze to ma zwiazek z automatycznym jak to niektórzy mówią ssaniem ..... a w rzeczywistości chodzi o automatyczną zmianę kąta wyprzedzenia wtrysku .... ja mogę sobie regulować downlny zakres obrotów w przedziale od 800 - 1100 przez dźwignię przyspieszacza u Ciebie jest on automatyczny i wedle uznania reguluję obroty na biegu jałowym - nie ma to natomiast żądnego wpływu na spalanie auta .... na przyspieszaczu można jeździć ...
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez tomek36363 » 11 sty 2009, o 13:25

Ja tzw ssanie mam reczne z lewej strony pod kierownica. na tym ssaniu po odpaleniu mam obroty 1100 jak juz to wylacze to po jakim czasie i tak ogroty mi sie podnosza do ok 1050
Avatar użytkownika
tomek36363
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 09:42
Lokalizacja: Bodzewo / Gostyń

Postprzez Golfik1986 » 11 sty 2009, o 13:53

na rozgrzanym silniku???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości