wzrost spalania

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

wzrost spalania

Postprzez martinez » 10 lis 2009, o 14:16

witam

od jakis 2 lub 3 mies mój klekot zaczął sobie popijac duzo wiecej paliwka!! nie wiem czym to jest spowodowane termostat ladnie pracuje bo jest wymieniony i osaga temp jak trzeba, płyny filtry nowe co jeszcze na mysli mi nic nie przychodzi?? :!: kiedys spalanie było w miescie na 195/55/ 15 w granicach 6,5 lato czy zima a teraz wychodzi ponad :cry: 8 zgroza jak nic

ktos wie jak pomóc i czego moze to byc wina?? pompa wtryskowa nie cieknie, wycieków ani płynów ani oleju nie widac jedyne co mi przychodzi do głowy to ze nie pracuje silnik na 4 garach moze to byc przyczyna albo swiece sa juz stare ale zapala pieknie stoi cała noc pod chmurka i przy -20% zakrecał za pierwszym razem to ewenement jak na diesla

prosze o pomoc lub wskazówki co sprawdzic jeszcze

dzieki i pozdro kolegom i kolezankom
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

wzrost spalania

 

Postprzez Procent » 10 lis 2009, o 18:09

Może Ci wtryski leją. A tego gołym okiem nie zobaczysz.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez darius variant » 10 lis 2009, o 23:47

naj lepszym wyjsciem bendzie diadnostyka komputerowa gość sprawdzi osprzęt silnika przepływomierz i inne tematy coś ci powinien pomudz.pzdr
darius variant
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 09:21
Lokalizacja: Izabelin koło W-wa

Postprzez martinez » 11 lis 2009, o 09:15

jakiego majstra szukac?? elektryka czy speca od pomp i o co pytac??
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez Bradley » 11 lis 2009, o 11:25

Taaak, sprawdzi mu na komputerze starego klekota :D Chyba ABS ;)

Rownie dobrze mozesz zaczac jezdzic krotkie odcinki po miescie na niedogrzanym silniku, a ze temp sa blizsze zeru dluzej trwa nagrzewanie.
Jedz do DOBREGO pompiarza niech sprawdzi kat wtrysku na zegar, wtryskiwacze czy nie leja, i dawke paliwa w pompie regulowana za pomoca srubki.
martinez napisał(a):to ze nie pracuje silnik na 4 garach

W dieslu jest to raczej malo prawdopodobne bo tam zaplon jest samoczynny no chyba, ze wtryskiwacz jest zalepiony. Tak tylko gdybam od nosnie ostatniego zdania bo TD to nie jest wtrysk bezposredni.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez martinez » 11 lis 2009, o 15:22

Procent napisał(a):Może Ci wtryski leją. A tego gołym okiem nie zobaczysz.


ost zaczął wiecej kopcic jak mu przycisne
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez vision » 11 lis 2009, o 16:33

martinez napisał(a):
Procent napisał(a):Może Ci wtryski leją. A tego gołym okiem nie zobaczysz.


ost zaczął wiecej kopcic jak mu przycisne
sprawdź szczelność i WG
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez SotoM » 11 lis 2009, o 21:46

kompci na jaki kolor...?? tylko nie patrz w nocy! w dzień !
moze wina tkwi w paliwie i nalezało by sprawdzić parametry które wymienił Bradley,
a moze problem tkwi w powietrzu, czyli np; zjechany wirnik turbiny - słabo pompuje, nieszczelnośc w ukladzie dolotowym powietrza doladowanego. chyba ze twoja ulubiona stacja paliw padła na pysk i sprzedają jakieś niemrawe paliwo.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez martinez » 11 lis 2009, o 23:36

SotoM napisał(a):kompci na jaki kolor...?? tylko nie patrz w nocy! w dzień !
moze wina tkwi w paliwie i nalezało by sprawdzić parametry które wymienił Bradley,
a moze problem tkwi w powietrzu, czyli np; zjechany wirnik turbiny - słabo pompuje, nieszczelnośc w ukladzie dolotowym powietrza doladowanego. chyba ze twoja ulubiona stacja paliw padła na pysk i sprzedają jakieś niemrawe paliwo.


kopci w nocy na czarno i to dosc obficie w dzien nic nie widac ale zawsze kopcił na ciemno wieczorami widac za mna chmurke
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez SotoM » 12 lis 2009, o 15:05

to u kazdego kopci. w nocy widać sadzę. zwłaszcza jak jedzie za toba auto.takie coś jest w każdym dieslu. nie patrz nigdy w nocy. ważne jest w świetle dziennym...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez martinez » 12 lis 2009, o 22:22

w swietle dziennym nie kopci prawie wcale
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez SotoM » 13 lis 2009, o 09:41

no to prawidłowo... wiec albo paliwo jakieś lipne albo coś z układem wysokiego cisnienia paliwa.- kat poczatku wtrysku albo wtryski juz w nienajlepszej kondycji... a motor jak pracuje - miekko czy tak twardawo(klepie)??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości