Witam ponownie. Zrobiłem płukankę preparatem załączonym do oleju i wymieniłem olej na ten, o którym pisałem już wcześniej 10w40. Szklanki ucichły, widzę dosyć dużą różnicę przy rozruchu. Silnik nie męczy się od razu pracuje lepiej nawet przy małym mrozie. Spod miski olejowej wylewał się olej, ale już wymieniłem uszczelkę i jest ok. Mam jeszcze jedno pytanko wiem, że nie ten wątek ale może ktoś będzie wiedział jak jest z uszczelkami pod miskę. Koleś sprzedał mi bez tej blachy, później jak rozebraliśmy mój silnik okazało się że mam uszczelkę "pełną" z blachą i mnóstwo silikonu
. Obdzwoniłem wszystkie sklepy ale było już za późno nikt na miejscu nie miał takiej uszczelki i kosz jej też był większy (120zł). W związku z brakiem czasu i tym że auto było mi potrzebne zmieniliśmy na normalną uszczelkę. I tu moje pytanie: czy to bezpieczne i czy nic się nie będzie działo? Dlaczego ta uszczelka jest pełna i jaką funkcję spełnia??