ja juz widzę ze to jest KKK na części zimnej widac między wężykami na obudowie trójkacik który oznacza firme turbiny i poznaje po grubym kołnierzu jak rura nachodzi na w prost wirnika... mam taką... chyba w garażu... bo Garetta wkładałem ostatnio do siebie...
ja mam 1Z i orginalnie miałem garetta ale tez były KKK... ostatnio mi turbo sie skończyło i chojny mi sprzedał 2ie turbiony w cenie 1 miałem do wyboru którą załozyć... ale złożyłem z 2ch 1na i fafa elegansko...
te KKK w 1z też siedziały bo nawet w ETKA tak podaje...
aleee panie ta turbina siedziała gdzieś w jakimś innym aucie. poznaje po tym ze na zdieciu turbina jest z kolektorem wydechowym i lezy na kolekrorze ssącym.... w 1Z turbo jest na dole i jest inne mocowanie jej... takze ta turbina z tym kolektorem na bank w golfie NIE jeździła... widze to i pamietam jak dziś bo robiłem swojego 2 tygodnie temu.... i do tego gruszka od cisnienia idzie pod kolektorem ssącym czyli za turbina a tu jest na zewnatrz.... ta turbina siedziała w jakim samochodzie gdzie silnik stał w zdłóżnie np.audi 80 B3 1.9TDI luub to jest torbo od zwykłego TD. zczytaj numer z tej tabloczki niebieskiej ktora jest nabita na części aluminiowej turbina - na str.pompujacej
mozliwe ze w passacie b3? 1.9? to jakie oznaczenie mialy te silniki z passata? bo mi mowil mechanik ze to bylo w silniku od golfa/passata/audi bardziej sie sklanialem ku golfowi bo on tez myslal ze z golfa
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier Bezcenne
dobra to teraz inaczej ... jeśli masz zamiar wymienić swoją turn=binę bo ciagnie olej/ma wyjechany wirnik etc - i masz możliwośc oglądniejcia tej - zweryfikowania luzów na wałku + wirnika po stronie tłoczącej - mozesz zastanowic sie (po oględzinach) nad złożeniem hybrydy - częsc goraca z twojej turbiny (z golfa) plus częśc zimna z tej KKK - jedyny problem może pojawić się przy mocowaniu ciegna gruszki - żeby operacja powiodła sie turbina musi byc w idealnym stanie - w innym przypadku nie opłaca się kombinowac z przełożeniem gratów ...
BTW - KKK były bardziej wytrzymałe - nie wiadomo dlaczego V.A.G. zdecydowało się na zmianę dostawcy na garretta
leopard, ja chce tylko wiedziec z jakiego to silnika pochodzi te ustrojstwo spojrz jaki ja mam silnik w tygodniu bede u mechanika to spojrze na te cyferki
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier Bezcenne