Serwus!
Mam do Was takie pytanie, szukam już jakiś czas w necie i nie mogę znaleźć. Potrzeba mi wiedzieć, z jakimi momentami dokręcać śruby i nakrętki silnika 1.9TDi 1Z. Tak na prawdę wszystko.
O ile głowice, korbowody itd. prosto znaleźć o tyle ciężko znaleźć momenty do osprzętu, czyli poza kolektorami. pompą i pochodnymi, łapy, pokrywa zaworów, nawet miska olejowa.
Mam kilka serwisówek Toyoty, czy starsze KDLowe, ale nic nie mogę znaleźć na temat który aktualnie mnie interesuje. Jasne, że niektóre śruby są standardowe dla każdej marki, ale nie wszystkie.
Wiem, że większość tych śrub dokręca się na wyczucie, tak zawsze zresztą robię w swoich 30latkach, ale ten motor będzie takim trochę pokazowym, no i będzie swapowany do zupełnie innego wozu, więc chce wyeliminować maksymalnie dużo błędów.
Czy ktoś dysponuje taką wiedzą może?
Z góry dzięki,
Pozdrav!