Zadymka:((

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zadymka:((

Postprzez LaCmAn » 12 lip 2008, o 00:53

Witam....
Mam lekko kopcący problem..:) a mianowicie: kupiłem golfa 1.9TDI i nie wiem ile on stal ale sadząc po karoserii to troszeczkę długo... Otóż przy każdym przyspieszeniu kopci:(( przy 200km/h ulatnialy mi sie iskry z wydechu:O....teraz magiczne pytanie kieruje..."co to może byc"?
czy turbina cos szwankuje .....czy może układ wydechowy musi się wypalić z racji długiego postoju...
czytalem troszke forum i napotkałem się na "kierownice w turbinie" czy może to ma jakis zwiazek z moim problemem....




ps. dodAM ZE NIE KOPCI NA BIALO WRECZ PRZECIWNIE....I TEZ NIE JEST TO JAKAS NIEWYBRAZALNA CHMURA DYMU......
..."Bo pić to trza umić"......:))
LaCmAn
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 00:35
Lokalizacja: OP69823

Zadymka:((

 

Postprzez andy257 » 12 lip 2008, o 01:04

każdy przy kopci jak mu po zaworach dasz nawet nowy a jeżeli nie wiele to jest ok a z tymi iskrami to u mnie też tak jest przy dużych obrotach po nocy widać
żadna praca nie hańbi,ale każda męczy
andy257
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 22:33
Lokalizacja: Scunthorpe

Postprzez LaCmAn » 12 lip 2008, o 01:26

w zupelnosci sie z toba zgadzam ale jest jeszcze jedno.....



ogolnie nie jestem typem ktory meczy "swoje"...:) ale kiedys naszlo mnie i zamias dwoch sladow
to zostawilem trzy (2opony i posrodku tłumik:( ) i dla mnie to jest nie pokojace....a dodam ze silnik ma 187000km.....
..."Bo pić to trza umić"......:))
LaCmAn
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 00:35
Lokalizacja: OP69823

Re: Zadymka:((

Postprzez SotoM » 12 lip 2008, o 01:52

LaCmAn napisał(a):Witam....
Mam lekko kopcący problem..:) a mianowicie: kupiłem golfa 1.9TDI i nie wiem ile on stal ale sadząc po karoserii to troszeczkę długo... Otóż przy każdym przyspieszeniu kopci:(( przy 200km/h ulatnialy mi sie iskry z wydechu:O....teraz magiczne pytanie kieruje..."co to może byc"?
czy turbina cos szwankuje .....czy może układ wydechowy musi się wypalić z racji długiego postoju...
czytalem troszke forum i napotkałem się na "kierownice w turbinie" czy może to ma jakis zwiazek z moim problemem....




ps. dodAM ZE NIE KOPCI NA BIALO WRECZ PRZECIWNIE....I TEZ NIE JEST TO JAKAS NIEWYBRAZALNA CHMURA DYMU......

przy takich prędkościach to oczywiste ze bedzie kopcił bo zauważ ze juz ci sie kończy obrotomierz. a tak po za tym to masz 90tke czy 110tke??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez LaCmAn » 12 lip 2008, o 11:00

Jestem posiadaczem 90tki..)) skoro uwazacie ze tak ma byc to ok..:))
mam jeszcze tylko pytanie .... Jakie jesst u mnie ze smarowaniem turbiny...
ma osobne czy z silnika.....?

przejechalem 1200km 160km/h i olej byl w normie a nastepnie wracajac ..czyli tyle samo km z roznica taka ze 190/200km/h i oleju mi ubylo....i to nie malo:(((
..."Bo pić to trza umić"......:))
LaCmAn
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 00:35
Lokalizacja: OP69823

Postprzez andy257 » 12 lip 2008, o 18:23

turbo jest smarowane olejem z układu silnika dlatego należy go wymieniać częściej jak w silnikach bez turbiny < a to że ci olej wzioł to nie dziw sie za mocno dostał a pierwszej młodości to już nie jest jak chcesz zobaczyć to zdejmij rurę powietrza przy turbie jak jest mokra od oleju to juz wiadomo o co chodzi,
żadna praca nie hańbi,ale każda męczy
andy257
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 22:33
Lokalizacja: Scunthorpe

Postprzez SotoM » 12 lip 2008, o 23:45

ale to każda turbina bedzie pompowała olej nawet po regeneracji...andy257, u ciebie napewno jest to samo :-) jak i umnie i u każdego...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez jacek_dd » 13 lip 2008, o 20:20

Co zrobiłeś z silnikiem , że poleci 200 km/h?
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Postprzez andy257 » 13 lip 2008, o 21:15

u mnie też jest mokra ale delikatnie, i właśnie szukam drugiej , bo ta już delikatnie popiskuje słychać ją już.A po zatym mójgolfik też 200 km złapie i nic nie robone jest po za wymaną oleju i filtów ,ślyszałem ze są jakieś ograniczniki prędokści motowane może ktoś to usunoł ,dodam ze mam 90km i turbine już nie najlepszą
żadna praca nie hańbi,ale każda męczy
andy257
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 22:33
Lokalizacja: Scunthorpe

Postprzez SotoM » 13 lip 2008, o 22:25

andy257 napisał(a):u mnie też jest mokra ale delikatnie, i właśnie szukam drugiej , bo ta już delikatnie popiskuje słychać ją już.A po zatym mójgolfik też 200 km złapie i nic nie robone jest po za wymaną oleju i filtów ,ślyszałem ze są jakieś ograniczniki prędokści motowane może ktoś to usunoł ,dodam ze mam 90km i turbine już nie najlepszą

to druga też nie bedzie lepsza... :-) każda turbina bedzie sypać oliwe nawt po regeneracji

[ Dodano: 2008-07-13, 22:27 ]
a to fakt 90tka potrafi polecieć 200 zle to zalezy od temperatury otoczenie.ostatnio jak był skwar to na autostradzie max co wycisnołem ze swojego to 185 a jak są ulewy jest wilgotne geste powietrze to gofer sie zbiera pieknie
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez andy257 » 14 lip 2008, o 22:42

lepsza na pewno będzie bo moja już słychać tak powyżej 2tys obr do 2,5tys potem już normalnie bez gwizdu jedzie.
żadna praca nie hańbi,ale każda męczy
andy257
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 22:33
Lokalizacja: Scunthorpe

Postprzez SotoM » 15 lip 2008, o 00:16

z tego co wiem to wogole nie powinno byc słychac jak turbo gwizda. a na wolnych obrotach jak auto stoi to słyszycie delikatny gwizd turbiny?? bo jak tak to powodem moze byc nieszczelny układ wydechowy.mała dzirka i slicznie słychac jak turbawka pracuje
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 32 gości