AdiK__, no własnie bo moc jest tylko chwile , a przeciez musimy zmienić bieg, i wtedy Njutony pokazują pazur
Edit :
Marcin. też widziałem te cyferki - ale w praktyce jest na odwrót
Moderator: Moderator
marcinkazimierz napisał(a):AdiK__ napisał(a):Napisałem ogółem skoro mowa byla o passacie z lat 90tych to tam nie bylo w benzyniakach tych elementów?
kolega chce golfa IV a tam juz troche elektroniki jest nawet glupie hamulce ladne ci na wyswietlacz napisze ze sie ze trzeba wymienic i pewnie skasowac w kompie przy wymianie
slawek5t napisał(a):125km bedzie mocniejszy od tdi 90.. Ale sporo więcej spali......
A taki 100km benzynowy napewno nie wyprzedzi TDI'ka
Polecam tdi, nawet w golfie 4 są bardzo żywotne.
Mało palą oraz żwawo przyspieszają.
edit:
Można też kupić mocniejszego tdi niż 90 KM - spalanie będzie podobne,
AdiK__ napisał(a):Dobry przyjaciel ma mk4 1.9 tdi 90 km po zmianie wtrysków na ASV i mapie ma 130 km w 4motion i samochód tak zapierdziela że to komedia przy jeździe 120-130 na trasie pali mu niecałe 5l. Teraz jeździłem kolegi mk3 1.8 ABS i .. on w ogóle nie idzie, swoim 1Z na danym biegu czuję że ciągnie nawet z kpl. osób a ten nic tylko się toczy. marcinkazimierz, nawet w AJM, AWX wtryski są po ponad 1k zł ale to już przecież PD. tak to jest niestety ale frajda z jazdy niesamowita. Jeździłem na prawdę różnymi samochodami od maluchów przez 0.9, 1.1, 1.4, 1.6, 1.8 2.0, 2,5, 3.0 benzyna, 1.6, 1.6 td, całą gamą 1.9 w serii i wirusami, dalej 2,5 3.0 tdi jaguarami, vtecami itp to ok jaguar tam miał skromne 3.6 v8 to to idzie jak marzenie ale daj z tą samą mocą diesla to zniszczy "dżaga" i wciągnie go nosem. Dążę do tego że klekoty mają potencjał a silnik 1Z w mk3 czy AGU w mk4 są niedopaliwione i one chodzą aby chodzić daj mu inny wtrysk, mapę to działa cuda i lecisz od 1,5tyś gdzie później najlepszy moment masz przy około 1,9tyś i nie patrzysz. Do założyciela tematu kupij diesla a na pewno nie pożałujesz
z tym że póki ty wkrecisz swoja benzyne diesel ma juz bieg wyzej.... nie mówie że benzynka jest "fe" ale zrobcie sobei test- jadąc benzyniakiem i deslem na 4 czy5 biegu powiedzmy 90km/h wcisnijcie gaz do oporu i wtedy okaze sie kto jest dynamiczniejszy w normalnej drogowej jezdzie! benzyniaka aby dobrze jechac trzeba krecic nie ma co ukrywac wiec w trasie pozostaje jazda ciagle na wysokich obrotach- badz przy wyprzedzaniu redukowac o 2 biegi niżej! takie sa realia! na Trasie diesel bije na glowe benzyne, ale za to benzyna przy miejskich sprintach marzdzy diesla!!marcinkazimierz napisał(a):ja poprostu nielubie diesli lubie jak silnik sie fajnie wkreca w duze obroty a nie 4 tys i koniec
ja poprostu nielubie diesli lubie jak silnik sie fajnie wkreca w duze obroty a nie 4 tys i koniec .to tak zostalo po zamilowaniu po rajdach. oczywiscie jak ktos patrzy tylko na spalanie to diesel(choc naprawy sa koszmarnie drogie)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości