Zapala i od razu gaśnie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkoz2910 » 2 lip 2009, o 22:03

leopard napisał(a):jest - poproś chuck'a noris'a żeby włacznik świateł potraktował z półobrotu ... tylko koniecznie z pół - z całego zrobi ci cabrio ;-)
hehehe

jedynie w ECU odłączyć programowo immo bo samo odpięcie modułu nic nie pomoże


leopard napisał(a):BTW - dostep do puszki z immo jest łatwiejszy po wyciagnięciu włacznika świateł ...
u mnie to było przykręcone po prawej stronie od kierownicy (siedząc twarzą do kiery) tak na wysokości 30cm od podłogi (masakryczne dojście)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

 

Postprzez leopard » 3 lip 2009, o 01:35

marcinkoz2910 napisał(a):jedynie w ECU odłączyć programowo immo

ni kazdy wie jak to zrobic - zapytaj zwyklego uzytkownika sieczkarni czy wie gdzie ma serial eeprom w samochodzie :cwaniak: :hyhy:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 3 lip 2009, o 21:19

leopard napisał(a):ni kazdy wie jak to zrobic - zapytaj zwyklego uzytkownika sieczkarni czy wie gdzie ma serial eeprom w samochodzie :cwaniak: :hyhy:
chyba żartujesz :lol: niektórzy nawet nie wiedzą że ich silniki mają komputer a co dopiero pytasz a takie rzeczy :-P

ale wracajmy do tematu bo zrobił się OT :cisza:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez rafal_z_ph » 12 paź 2010, o 13:39

jedynie w ECU odłączyć programowo immo bo samo odpięcie modułu nic nie pomoże


To jak można obejść immo, albo go wyłączyć? Bo mam od kilku dni taki sam problem z odpaleniem golfa jak kolega Z_e_D opisywał.
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez leopard » 13 paź 2010, o 00:21

Z_e_D napisał(a):Nie mam teraz dostępu do VAGa. Immobilajzera fabrycznego nie mam a ten obecny raczej nie jest powodem, ponieważ on odcina zapłon a ten jest, kontrolka od świec standardowo zapala się o gaśnie po chwili :(

który rok auta ??
myslę ze opcja przelutowania elektroniki to dobra droga do pozbycia sie kłopotu z odpalaniem - TDI łapie zimne luty ze względu na drgania silnika

jesli nie dasz rady usunąć usterki - uśpij immo i po kłopocie ...
a przede wszystkim zapnij VAG'a - odczytaj błędy

BTW - nie spadł ci przypadkiem kluczyk na glebe i się rozłozył ??

[ Dodano: 2010-10-13, 00:25 ]
rafal_z_ph napisał(a):To jak można obejść immo, albo go wyłączyć

jaki sterownik - 8 czy 16 bit ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez rafal_z_ph » 13 paź 2010, o 13:31

auto z '96, a komp podejrzewam 8 bit, ale nie jestem pewien.

Szukam poprostu szybko jakiejś prowizorki na kilka dni, zanim odstawie auto na warsztat.
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez leopard » 14 paź 2010, o 00:47

rafal_z_ph napisał(a):auto z '96, a komp podejrzewam 8 bit,

96 = 16 bit z immo w serii - zapnij VAG'a - zobacz jaki błąd immo pokaze - i dopiero wtedy zdecyduj co robić dalej

bez lutownicy i programatora nie ugryziesz tematu - ewentualnie szukaj na alledrogo emulatora immo - 3 kabelki trzeba wlutowac do ECU i po immo - z jednym zastrzeżeniem - emulator zazwyczaj nie jest wieczny - za jakiś czas znowu mogą pojawic się problemy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Murel » 16 paź 2010, o 12:04

a jak mi sie tak robi tylko co jakis czas?? Inna sprawa, ze mam dorabiany kluczyk i immo w nim rowniez ale jak zakreci tak 2-3 razy i za 4 mniej wiecej odpali juz i jest ok. Mam tak tylko czasami. czy to tez mozna podciagnac pod ten sam problem?? Autko z 95r
Nie sztuką jest zabić komara przednią szybą... Sztuką jest to zrobić boczną
Avatar użytkownika
Murel
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 13:30
Lokalizacja: Ostrowiec Sw./Łódź

Postprzez rafal_z_ph » 16 paź 2010, o 18:32

Rozebrałem kluczyk na części pierwsze, wydmuchałem kurz i od tego czasu ani razu pali bez problemów :lol:

Będę czekał teraz na to jak długo tak będzie trzymał.
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 17 gości