Zapaliła sie instalacja...jak zawsze ja musze miec to szczes

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 6 lip 2009, o 16:12

Alternator mozesz spokojnie zregenerowac ale czasem taniej i wygodniej jest kupic "nowy" regenerowany z gwarancja niz bawic sie ze swoim. Generalnie jak sie szczotki wymienia to wypadaloby profilaktycznie lozyska i regulator napiecia.
A jesli chodzi o regulator napiecia to jesli by padl to wtedy idzie faktycznie duzy prad na instalacje bo alternator laduje jak glupi po 17V.
W twoim przypadku przylaczam sie do zdania Zico63, ze nastapilo jakies zwarcie. W klekotach trzesie silnikiem i cala wiazka, nie trudno o przetarcie czy wypadniecie jakiejs wtyczki od czujnika/ow ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez Procent » 6 lip 2009, o 17:04

Dokładnie tak jak mówi Zico i bradley. Ja też uważam że musiało nastąpić jakieś zwarcie. Kolego alternatorki mamy takie same. Jak jadę mam włączone światła, radio, wzmaka, chłodzenie i czasem wycieraczki i ogrzewanie tylnej szyby i wszystko gra. Jestem pewien dosłownie że to zwarcie. Poprostu ze starości izolacja odpadła i były w którymś miejscu golutkie. Wymień te dwa kable i zobacz co się będzie działo. I wtedy jak coś nie będzie grało to wtedy altka. I proponuję używkę. Jak coś to dam Ci nr do gościa który się tym zajmuje i chyba nawet gwarancje ci da.Wysłałem ci na PW nr tela i dokładne dane. Blisko masz do nich to proponuję podjechać
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 6 lip 2009, o 20:28

Procent napisał(a):Kolego alternatorki mamy takie same

To malutki. Ja mam 120A :-P
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Procent » 6 lip 2009, o 21:03

No w moim akurat jest 70 A. Fabrycznie taki był jeżeli dobrze pamiętam
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 6 lip 2009, o 21:32

To zależy od wyposażenia; ja mam tego sporo i altek jest 120A :aloha:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Procent » 6 lip 2009, o 21:59

No ja nie posiadam klimy, elektrycznych luster, elektrycznego szybra. Mam trochę elektryki, ale tak to tylko szybki przód. Ale ja tam nie narzekam. Aku od zimy dobrze ciągnie. Podobno co pół roku powinno się ładować, ale jeszcze tego nie robiłem. Ewentualnie przed zimą. Zielona dioda się świeci więc jest gitara. Ale nie o tym tu temat.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 6 lip 2009, o 23:58

Mam nadzieje ze koledzy sie nie mylicie...Bradley wlasnie Diesel ma to do siebie ze sie trzesie...jesli to tylko te dwa kable sie przetarły to postanowilem (cały dzien myslałem o moim MK3 w pracy) wymienic cała instalacje bo tak jak napisal kolega Procent

Procent napisał(a):Poprostu ze starości izolacja odpadła i były w którymś miejscu golutkie.


a jesli to alternator to kupie uzywke i zmienie tylko te kable a jak beda wieksze finanse to zmienie wtedy całą instalacje....

Rano wszystko bede wiedzial i napisze co bylo przyczyną...

Procent dzieki za PW.Zawsze to lepiej widziec co sie kupuje. . . Oczywiscie pnkt poleciały :-)

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 7 lip 2009, o 00:03

Nie ma za co kolego. Jak coś będziesz potrzebował to wal śmiało. Pomogę w miarę możliwości
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 7 lip 2009, o 23:58

Zico63 napisał(a):Jeśli te spalone kabelki to dwa cienkie wchodzące do altera - to stawiam na mechaniczne obtarcie izolacji i spowodowanie zwarcia ze śrubą mocującą gruby kabel do akumulatora; jest w nim cały czas pełny prąd i zwarcie z nim bywa straszne!


Dokładnie to sie stało :!: nic innego nie było przyczyną :!: :!: :!: Altek cały i zdrowy :brawo: :brawo: :brawo:

Zico63 jestes wielki :padam: Podaj adres wysylam te browary... :-D

Wogóle to dzieki ZICO63,PROCENT,Swatu,Bradley,dowiedziałem sie co było przyczyna.Dziekuje bardzo :super:

Zrobiłem tak jak pisałem we wczesniejszym poscie...wymieniłem wszystkie kable,kostki,zostało mi tylko kable ładnie zalutowac przy lampach...ciemniło sie juz i nie dałem rady...Koszt?napewno duzy ale napewno mniejszy niz wymiana na nowy altek bo uzywany nawet nie wiem po ile chodzi...

Temat do zamkniecia... :padam: :padam: :padam: DZIĘKUJE
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Pascal » 8 lip 2009, o 01:39

I napewno beda kolejne bo znasz sie na rzeczy kolego jestes mechanikiem od samych golfów czy cus :lol: ?Naprawde wielki szacunek co do wiedzy na temat MK3 i dozgonna wdziecznosc... :-D Z reszta widac po punktach :-D DZIĘKUJE :!: :!: :!:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Zico63 » 8 lip 2009, o 02:21

Najbardziej od VW z cudownych lat motoryzacji, czyli tak do 2004, potem sprawy zbyt się pokomplikowały :-( , wymagają sprzętu itp. Jak trafi się Peugeocik czy coś podobnego to też się zobaczy...
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Pascal » 8 lip 2009, o 11:45

Wiec tak jak napisałem wczesniej szacunek dla twej wiedzy ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości