Zapowietrzony ? stał od wiosny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zapowietrzony ? stał od wiosny

Postprzez k-m-r1 » 10 wrz 2010, o 18:38

golfik stałod wiosny od tamtej pory nie odpalał go nikt
teraz krece i krece i nic cyba z 10 razy ażpożyczy,łem aku z traktora bo mocniejsze
paliwo jest pokazuje połowe baku i nawet troche dolałem dla spokoju

AFN 110

[ Dodano: 2010-09-10, 19:13 ]
aha dodam że miga kontrolka oleju swieci sie jeszcze reczny i akumulator
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Zapowietrzony ? stał od wiosny

 

Postprzez siti07 » 10 wrz 2010, o 23:49

Zobacz w przewodach czy paliwo dochodzi czy nie ma powietrza w nich i sprawdź czy pompka działa. To ze ręczny świeci to może włącznik nawala. Ta kontrolka oleju miga cały czas? Akumulator będzie świecił do puki nie zapalisz silnika.
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez k-m-r1 » 11 wrz 2010, o 14:50

kontrolka miga cał czas czy odpalam i krece czy tylko przekrece kluczyk

silnik żwawo kreci ale nie chce zajechac rozrusznika

jak to paliwo sprawdzic i pompke?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez siti07 » 11 wrz 2010, o 18:40

Pompkę masz z tyłu w bagażniku przy siedzeniach jak włączysz zapłon to powinno ja być słychać a jak nie to poproś kogoś, żeby ci włączył zapłon a ty siadaj do bagażnika i słuchaj czy pompke słychać. Czy paliwo dochodzi to wystarczy podnieść maskę i widać w wężykach co idą od filtra paliwa do pompy paliwowej.
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Bradley » 11 wrz 2010, o 18:52

siti07 napisał(a):Pompkę masz z tyłu w bagażniku przy siedzeniach jak włączysz zapłon to powinno ja być słychać a jak nie to poproś kogoś

W TDI na pompie wirowej nie ma zadnej pompy w baku, jest tylko plywak.

Pierwsze co sprawdzic to czy paliwo dochodzi do pompy, widac to doskonale po od filtra ida przezroczyste przewody paliwowe.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez k-m-r1 » 13 wrz 2010, o 16:08

Bradley, no i nie widze pecheżyków ani nic
jak zdjołem weżyki przy baku to oba mokre i kapało paliwo wienc chyba sprawne

auto kupione na czesci zapalało bo to kolegi ale powiedziałmi jeszce żę stało od wiosny bez kumulatora

[ Dodano: 2010-09-13, 17:58 ]
problem rozwiązany urwany był przewód pod maską slutowałem i odpala
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości