zawor egr

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

zawor egr

Postprzez wojsz » 9 sie 2008, o 21:33

witam slyszalem od znajomego ze zaslepienie zaworu egr poprawia osiagi od1500 obr do 2000 podobno lepiej sie wkreca na obroty. Czy ktos tego probowal. :?:
wojsz
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9 sie 2008, o 10:26
Lokalizacja: siemianowice

zawor egr

 

Postprzez leopard » 10 sie 2008, o 00:57

przestanie kopcić ... elastycznośc to rzecz względna - większośc twierdzi że po zaslepieniu lepiej się auto zbiera
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez danielsonn » 19 mar 2009, o 23:14

czy po zaslepieniu silnik wydaje inne odglosy tzn inny dzwiek pracy ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez kev » 19 mar 2009, o 23:41

Sprawdzał to ktoś ? Interesuje mnie auto z zaślepionym zaworem od recyrkulacji spalin i wyniki z hamowni :P
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SotoM » 19 mar 2009, o 23:43

ja mam zaślepiony... panowie po zaślepieniu nie bedzie przyrostu mocy takiego ze odczujecie to na plecach... ja bynajmniej tego nie odczułem....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez 360st0pni » 19 mar 2009, o 23:57

panowie a mozna sie dowiedziec jak to zaslepic i gdzie on sie znajduje w afn-ie??
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez TOMEK 84 » 20 mar 2009, o 09:56

hej podepne sie
kumpel w 110 zaslepił zawór i turbina przestała chodzic co to może byc za przyczyna ???
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Robertuss » 20 mar 2009, o 10:44

Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez leopard » 20 mar 2009, o 14:23

TOMEK 84 napisał(a):kumpel w 110 zaslepił zawór i turbina przestała chodzic co to może byc za przyczyna

takie rzeczy to tylko w erze ... ciekawe który węzyk podciśnieniowy urwaliście - lub nie zaślepił odlaczonego węzyka od zaworu EGR'u - wynik - lewe podcisnienie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez danielsonn » 20 mar 2009, o 20:02

ja mam zaslepiony ale ten czarny wezyk jest tam wciaz podpiety...czy to dobrze ??

ps

czasami mam wrazenie ze na obrotach 1400-1700 wpada mi w rezonans i dziwnie chodzi ... czy to normalne ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez TOMEK 84 » 20 mar 2009, o 21:11

ten węrzyk co z góry zaworu wychodzi
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez opolanin » 20 mar 2009, o 21:30

wojsz, ja mam zaślepionego erga i napisze tak, przed tym zabiegiem jak depłem w pedał to kopcił i zamulał a teraz ani nie kopci ani nie zamula, jak na 64 kuce w moim autku to daje teraz zupełnie radę, na pewno taki zabieg nie zaszkodzi silnikowi, erg służy by być bardziej przyjazny środowisku a w moim przypadku jego zaślepienie spowodowało że mój gofer jest dopiero teraz przyjazny dla nasze ziemi
opolanin
 

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 29 gości