Zawór N75, N109

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez daniel9415 » 8 kwi 2014, o 20:20

ale u Mnie każdy wężyk czarny ;/
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

 

Postprzez palio » 8 kwi 2014, o 20:28

To w takim razie dmuchnij w byle ktory. Jak masz silne pluca to mozesz sam dmuchnac ustami.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez daniel9415 » 8 kwi 2014, o 20:31

a zapomniałem dodać że turbo świszczy aż miło..
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

Postprzez palio » 8 kwi 2014, o 20:36

Moze masz gdzies nieszczelnosc szukaj
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez daniel9415 » 15 sty 2015, o 18:59

Witam ponownie. Problem niestety powrócił, Golf stanął jak na razie na dobre, brak Mi już pomysłów. Instalacje sprawdziłem, wszystko niby ok, nic nie widać. Dodam że mam jakiś inny nastawnik, na 10pin z czego 2 są uciete. Jak podłączyłem przez przypadek odwrotnie (bo jest taka możliwość) to dziwnym trafem zaczął działać poprawnie N75, zaczął cykać jak kiedyś (stąd może obroty tylko do 3,5k) lecz auto wgl nie łapało przy kręceniu. Jak kostkę od nastawnika podłączyłem odpowiednio to łapie przy kręceniu ale tylko na chwilę, lub czasem odpali na sekundę i zgaśnie.
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

Postprzez palio » 15 sty 2015, o 19:26

Zapewne nastawnik lub okablowanie z AFNa. Rozbierz nastawnik i sprawdź w środku czy dobrze jest polutowany.
Są błędy zapisane jakieś? Może immo wariuje?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez daniel9415 » 15 sty 2015, o 20:20

Aktualnie nie mam możliwości podłączenia pod kompa, jutro kolega ma wpaść z kablem to będę coś wiedział. Z tego co wiem immobiliser jest "wywalony" Zaczęło Mi się to jakiś czas temu, były mrozy co za tym idzie źle odpalal, myślałem ze świece bo odpalal i chodził jakby nie ma wszystkie cylindry do tego kopcił mocno, jak parowóz. Wymieniłem świece i było trochę lepiej, chodził juz na wolnych na wszystkie garki a gdy chciałem przygazowac nie reagował na pedal przez jakieś 5 sekund, potem po dodaniu gazu znowu zaczynał kuleć i jakby chodził nie na wszystkie cylindry i kopcił dalej. Po nagrzaniu wszystko ok, po paru godzinach nawet palił od strzała, jak juz dłużej postał wszystko działo się od nowa. Az przestal Mi odpalać całkowicie, dlatego znowu wziąłem się za ta elektryke. Jak rozbiore nastawnik to nic się nie przestawi?
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron