zbyt duze obroty silnika i trzesie cala buda

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

zbyt duze obroty silnika i trzesie cala buda

Postprzez clive120 » 2 mar 2010, o 11:54

witam ostatnio zauzawylem stojac na parkingu na biegu jalowym, nudziac sie bo czekalem na kogos, zreszta nie wazne, dodalem ostro gazu nqa ludzie a obroty podskoczyly do 5000rpm i nale spadly do 900- 1000rpm i zaczal sie samochod chwile drgac zbyt bardzi jak na normalne drgania z dilnika tdi. Co jest przyczyna takiego szarpniecia. tylnko nie piszcie ze poduszki silnika.OK pozdro
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

zbyt duze obroty silnika i trzesie cala buda

 

Postprzez michszym11970 » 2 mar 2010, o 18:12

clive120 napisał(a):dodalem ostro gazu nqa ludzie a obroty podskoczyly do 5000rpm i nale spadly do 900- 1000rpm i zaczal sie samochod chwile drgac zbyt bardzi jak na normalne drgania z dilnika tdi


silnik był wtedy rozgrzany?, czy zimny?
Variant 1Z >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
michszym11970
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 gru 2009, o 15:34
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Nowal » 2 mar 2010, o 19:09

Podłączales VAG'a?
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez clive120 » 2 mar 2010, o 21:29

silnik byl zimny a vag nie podlaczany
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

Postprzez Nowal » 2 mar 2010, o 22:08

to zacznij od tego ;)
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez clive120 » 2 mar 2010, o 22:34

a gdzoe moge podlaczyc vag w jeleniej gorze ?? i ile to kosztuje
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

Postprzez ALKI » 2 mar 2010, o 22:56

Witaj kolego moim zdanie przyczyną tego mogło być zawieszenie się zaworu miałem to samo jakiś rok temu .Nic z tym nie robiłem .Rada na przyszłość nie dawaj mu w palnik na zimnym silniku Diezle tego nie lubią.Myślę że nie masz powodu do zmartwień....
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

Postprzez michszym11970 » 2 mar 2010, o 23:12

clive120 napisał(a):silnik byl zimny


no i wszystko jasne, tak, jak mówi ALKI, podwiesiła się hydraulika, typowy skutek przegazówek zimnego silnika, szczególnie 1Z, a domyślam się, że taki masz, VAG tego nie pokażę, ale oczywiście nie zaszkodzi podpiąć
Variant 1Z >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
michszym11970
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 27 gru 2009, o 15:34
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Bradley » 2 mar 2010, o 23:24

Kiedys sie pytalem na innym forum ale nie dostalem odpowiedzi.

Czy podwieszenie zaworow moze byc niebezpieczne? Np. ukruszenie trzonka badz grzybka zaworu, odbite slady na denkach tloka? itp?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 2 mar 2010, o 23:38

nic sie nie stanie to jest wina oleju- olej jak jest zimna to jest gesty i cieżko dociera do poszczegulnych elementów które są smarowane. poprostu to co nastepuje u kolegi to hydrosztosy sie podwieszają....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez clive120 » 17 kwi 2010, o 00:32

witam problem jest tego typu. ze przy obrotach 920 bardzo mi trzepie buda i kolumna kirownicza. jak jest zimny oczywiscie. jesli sie rozgrzeje to drgania maleja ale caly czas sa. opisana sytuacja jest zwiazana tylko przy bardzo malych obrotach praktycznie stoja na luzie. a jesli ruszam to drgania ustaja.
Pytanie moje. --->> CZY TO MOZE BYC WINA ZLEGO USTAWIENIA KĄTA WTRYSKU. JUTRO PODEPNE VAG I ZOBACZE CO DALEJ I JAK Z TYM BEDE MUSIAL WALCZYC POZDRAWIAM
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

Postprzez Faithless1989 » 20 kwi 2010, o 22:54

u mnie też drży i mialem wymieniane poduszki silnika.

co ciekawe drgania są uzależnione od pogody

jak jest sucho i słonecznie to nie drga wcale

jak jest zimno i mokro to drga jak osika

czyżby mój golf był reumatykiem?
Faithless1989
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 23:15
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości