zbyt wysokie spalanie?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez k-m-r1 » 5 lip 2011, o 23:58

Snejk18, jezdziłęm 110-ką ale nie miałem ażtakiej dokładnej potrzeby by sprawdzac ile wychodzi spalanie
zalewałem do pełna i jak kontrolka na płaskim swieciła to było dla mnie zero

w bezyniaku pare razy już mi brakło lpg i Pb no tylko żę raz dwa zapalił w dizlu jeszcze nie prubowałem odpowietrzac

pare razy odpowietrzałem układ w ciągnikach i troche przewalone
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

 

Postprzez Snejk18 » 6 lip 2011, o 00:31

teoretycznie tak, ale nie jestem w stanie Ci tego na 100% potwierdzić.
No i pamiętaj, jak wspominałem wcześniej, nie radzę wyjeżdżać paliwa do końca.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Matiuas » 6 lip 2011, o 00:52

beniooo, może Ci wskaźnik paliwa oszukiwać, w naszych golfach dokładne one nie są. A co do spalania mi wychodzi czasami 5,4 a czasami prawie 7, mimo że cały czas jeżdżę te same trasy i w podobnym stylu. Tak że takie spalanie o jakim piszesz nie musi zależeć od Ciebie a na przykład od pogody.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez beniooo » 6 lip 2011, o 01:48

do konca nie bede wyjezdzal, tak jak wspomnieliscie, szkoda pompy, no to chyba wszystko w porzadku z moim spalaniem, byc moze ten wskaznik mnie troche oszukuje i sie martwie hehe
beniooo
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4 lip 2011, o 21:38
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez k-m-r1 » 6 lip 2011, o 23:35

ak jaki jest koszt odpowietrzania?
pytam z ciekawosci gdyby sie trafiło :P
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Snejk18 » 7 lip 2011, o 00:32

k-m-r1 napisał(a):ak jaki jest koszt odpowietrzania?

Ty tak na poważnie ??
Nie wiem jaki jest koszt takiej operacji, bo jeszcze nigdy nie wyjeździłem paliwa do końca (chociaż parę razy było blisko :p).
Ale w całej sprawie nie chodzi o koszt całej operacji, bo ten raczej duży u mechanika nie powinien być, ale bardziej o problemy z tym związane.
Jak Ci się paliwo skończy gdzieś w szczerym polu to nie wystarczy, jak w benzyniaku, pójść na najbliższą stację i przynieść sobie paliwa. Będziesz musiał jeszcze zaholować samochód do warsztatu.
No chyba, że cały czas wozisz ze sobą narzędzia w samochodzie i jesteś w stanie coś takiego zrobić samemu...
Ale nawet mimo to jest z tym sporo zachodu, którego uniknie się pilnując tylko aby nie wyjeździć paliwa do zera.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez k-m-r1 » 7 lip 2011, o 11:06

jak prawie żadnego klucza nie worze to nie maluch :P
jedynie linka
powiedziałem sobie "albo auto bedzie sprawne i smigam nim lub na linkę i do garażu"
jak do tej pory zapomniałem parę razy zalac i bezynka mi stanęła
dizelkiem śmigałem ale przy zalewaniu po korek i małym spalaniu starczało zawsze na całą trase

To ja jeszcze zapytam
w skodzie oktawi 1.9 134 km kod silnika nie znam

zapychał sie filtr paliwa lub zchodziło paliwo
wienc zamontował takom pomkre reczną
raz zimą jak sie okazało zamarzła woda w niej i trzebabyło rozebra bo auto zgasło

teraz pytanie czy pompowtryskiwacze są inaczej zbudowane czy mugł tam byc jakis układ zabezpieczający przez zapowietrzeniem?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Snejk18 » 7 lip 2011, o 21:16

k-m-r1 napisał(a):To ja jeszcze zapytam
w skodzie oktawi 1.9 134 km kod silnika nie znam

zapychał sie filtr paliwa lub zchodziło paliwo
wienc zamontował takom pomkre reczną
raz zimą jak sie okazało zamarzła woda w niej i trzebabyło rozebra bo auto zgasło

teraz pytanie czy pompowtryskiwacze są inaczej zbudowane czy mugł tam byc jakis układ zabezpieczający przez zapowietrzeniem?

Nie jestem Ci w stanie odpowiedzieć na to pytanie z jakąkolwiek doza prawdopodobieństwa.
Jedynie wiem na pewno, że kiedy wyjeździsz całe paliwo w silniku na pompie wtryskowej to trzeba odpowietrzyć układ paliwowy.
Całkiem możliwe, że pompowtryski dzięki swojej konstrukcji są odporne na "zapowietrzenie". Ale jak mówiłem, nie wiem tego na pewno.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez kusiu » 7 lip 2011, o 23:01

Mi paliwa w moim 1Z zabrakło już 3 razy, a wszystko przez wskaźnik, który majta się od czerwonych kresek do pierwszej białej (1/4 baku). Od tamtego czasu tankuje dużo wcześniej, żeby sytuacja się nie powtórzyła. Mimo tego, za każdym razem samochód odpalił bez odpowietrzania, ale zawsze lałem wtedy minimum 25 l i nigdy nie kręciłem nim jak już zgasł. Mam tylko nadzieje, że po dupie nic nie dostało, ale obchodziło się bez odpowietrzania :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Snejk18 » 7 lip 2011, o 23:50

:zdziwko: No to teraz to mnie zagiąłeś... Skończyło Ci się zupełnie paliwo, do tego stopnia, że silnik sam zgasł, nalałeś paliwa i normalnie odpalił ?? Paliwo z filtra się wypaliło ?? Przewody do pompy były puste ??
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez kusiu » 8 lip 2011, o 20:02

Powiem tak, jak zabrakło mi paliwa, to od razu wiedziałem, żeby dalej nie kręcić i od razu dolewałem. Przewody paliwowe nie były całe puste, ale było w nich widać duże bąble powietrza. Po zalaniu paliwa i kilku obrotach rozrusznika samochód odpalał, od razu mu deptałem, a pęcherzyki powietrza same znikały z przewodów :) Jednak nie polecam nikomu doprowadzać do tego stanu, raz czy 2 odpali, a za trzecim może się zapowietrzyć na amen :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Golfik1986 » 10 lip 2011, o 13:55

spalanie a afnie 4l takie bajki ja nie wiem kto opowiadaj nie slyszalem jeszcze zeby palil 4 litry to nie sdi w vw lupo zeby palil 4l. ja mam afna w a4 i spalanie mi wychodzi w granicach 6l zalezy 6.2 czasem narazie wiecej nie wyszlo raz jezdze spokojnie raz przydusze suma sumarum na calym baku wychodzi taki wynik. a po przejechaniu 100km i dolaniu do pelna nie sprawdzisz rzeczywistego spalania zrobilem taki numer w golfie i wyszlo mi 7l :shock: takze zawsze sie powinno do pelna i miej wiecej na 1/4 ja mysle juz o tankowaniu. a tak nawiasem mowiac paliwa mi nigdy nie zbraklo ale wymienialem za pierwszym razem filtr paliwa i nie zalalem go ropa uprzednio i uklad sie zapowietrzyl ale po kilku kreceniach odpalil chodzil kulawo potrzymalem go na obrotach i bable wyszly z przewodow i po klopocie. a w robocie w widlaku czesto sie zdarza ze zbraknie ropy i staje z paleta w miejscu i jak nikt go nie kreci na sucho to zalewam w niego 20l kilka razu po krece i podpompuje go pedalem i pali bez problemu. ale to starego typu silnik z ciagnika perkins to konstrukcja prostsza to moze nie ma takich problemow
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości