A on napewno potrafi obsługiwać miernik ?
Tam nie ma jednej pozycji. Mierzysz napiecie to ustawiasz na volty ( jeszcze zalezy jaki prąd czy stały czy zmienny - w aucie masz akurat stały). A jak chcesz zmierzyć natężenie to ustawiasz Ampery. Opór to Ohmy i tak dalej i tak dalej.
Na odpalonym na klemach powinno byc 14,4 bez włączania "większych" odbiorników typu swiatła, ogrzewanie , itd.
Albo masz całkiem popsute ładowanie albo mechanik nie ptrafi do konca obslugiwac miernika lub urządzenie jest nie sprawne.
Tyle że gdyby WCALE nie ładowało to po paru godzinach jazdy AKU już by całkiem padł.
Możliwe też że padło Ci wzbudzenie i ładuje tylko na obrotach powyżej 2200. - nie zauwazyłes może takiej przypadłości ? ?
Niech ci ktoś porządnie zmierzy to napecie ładowania. Jesli jest zbyt niskie to możliwe że regulator wraz ze szczotkami jest do wymiany.
Popatrz też czy nie są zaśniedziałe kable przy alternatorze itd.
Jak narazie nic wiecej nie przychodzi mi do głowy.
Posprawdzaj wszystko i sie odezwij.
Pozdrawiam .