Zimny silnik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez ayrt0n » 23 sty 2009, o 18:37

no mój grzeje się bardzo szybko co prawda do 70°C w te mrozy ale dobra może sie nie znam... Ja mówie co obserwuje po swoim maleństwie :>
Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje...Zapamiętujemy te najbardziej wzruszające, płynące z głębi serca, zapisane do końca życia! - SUNRISE-KOŁOBRZEG :D
ayrt0n
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 10:25
Lokalizacja: Pomiechówek

 

Postprzez przemek-bojar » 23 sty 2009, o 22:08

seb,
teraz gdy jest okolo 2-3 stopni grzeje sie szybko (90 stopni po przejechaniu 15km) ale kiedy byly te wysokie mrozy to baaaaarrrrdzo długoooo sie nagrzewal.
diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy cie nie zdradzi :)

mój gofer http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-td ... vt9120.htm
Avatar użytkownika
przemek-bojar
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 6 sie 2008, o 20:49
Lokalizacja: Okolice Grudziądza

Postprzez leopard » 23 sty 2009, o 22:32

morsdicti napisał(a):ja nie pamieam kiedy ostatni raz w tym miesiacu miałem 90 stopni


bez obrazy - ale chyba stosujesz PSJ - depnij na gaz zagrzeje się w 7/8 km - jeśli nie - wymień termostat ... dizel pod obciążeniem grzeje się conajmniej tak szybko jak benzyna - na jałowym wychładza się natomiast dużo szybciej od benzyny - wystarczy porównac układy chłodzenia - i stanie się jasność

reasumując - pod obciązeniem - tak samo lub szybciej
na jałowym o wiele wolniej

BTW - SDI nagrzewa się o wiele wolniej od TD/TDI ... chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez morsdicti » 24 sty 2009, o 13:16

leopard napisał(a):
BTW - SDI nagrzewa się o wiele wolniej od TD/TDI ... chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego :cwaniak:


No to chyba też nie trzeba tłumaczyć dlaczego zwykły Diesel tak wolno się grzeje :) .... jeździłeś kedyś 1.9D ? wiesz co to znaczy depnać mu jak jest zimny ? .... to znaczy stać w miejscu he to po co deptać skoro efekt ten sam jak PSJ :) zagrzeje się do 70 wstedy mozna coś depnąć żeby poczuć różnicę. Ja powoli zajeżdżam ten silnik leopard w sumie bo od paru miesiecy auto jeździ tylko 8 km rano w jedną strone i za 6-7 godzin tyle samo w druga (dystans praca uczelnia dom) i dlatego mówie, że nie widziałem jeszcze 90* na wskazaniu :)
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez lysutki » 24 sty 2009, o 19:58

morsdicti po cholere Ci diesel?? :D wiecej zachodu niz to warte jak 8 km na raz jezdzisz :D

tam do wczesneijszego: oprocz wiekszej sprawnosci diesel (przynajmniej w tym aucie) pali 6-7 litrow a beznzyniaki ile? na zimno na ssaniu to mniej jak 10-12l na pewno nie pala... polaczymy to z wiekszym silnikiem (wiecej materiału bo wieksze przeciazenia - beznzyna wolnossaca to spręż 10:1 a diesel np. turbo i do tego 20:1) no to musi sie wolniej grzac!!
ja mam 90 stopni przy delikatnej jezdzie po 9-10 km ale nie w korkach (mieszkam za miastem) w korkach to po 10 ledwie wskazowa sie rusza... :D
ale co dobre, cieple powietrze z nadmuchu leci juz po 2-3 minutach.
Ojcu w stilo 4-letnim tak samo dlugo sie nagrzewa, wiec wszystko gra!!
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości