złe wartości na Vagu prosze o pomoc

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

złe wartości na Vagu prosze o pomoc

Postprzez kj16 » 28 mar 2010, o 07:47

Podłączyłem sobie mojego golfa silnik 1Z. Chce zaznaczyć że wtryskiwacze są od 110 założone. W grupie 1 w boku dawka paliwa na rozgrzanym silniku wartości są od12-15 mg. według tabele jakie znalazłem ma niby być 3-9. Pytam bo nie wiem czy to nie przez te wtryskiwacze. Drugie pytanie dotyczy bloku pomiarowego 3 dotyczącego zasysanego powietrza ja mam 2850 w jednej grupie i 3500 w drugiej grupie. Czy przepływomierz do wymiany czy da się wyczyścić. Po za tym nie kopci wydaje mi się że dobrze przyśpiesza. Zauważyłem minimalny wzrost paliwa. Proszę o rade
kj16
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 lip 2008, o 12:29
Lokalizacja: LIpsko

złe wartości na Vagu prosze o pomoc

 

Postprzez Procent » 28 mar 2010, o 11:19

Z racji wymiany wtryskiwaczy na większe to logiczne że dawka paliwa będzie większa. Co do powietrza niech się wypowiedzą znawcy
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 28 mar 2010, o 11:52

grupie 1 w boku dawka paliwa na rozgrzanym silniku wartości są od12-15 mg.

Zbyt mala dawka.
kj16 napisał(a):3 dotyczącego zasysanego powietrza ja mam 2850 w jednej grupie i 3500 w drugiej grupie.

Chyba dodales jedno zero i sprawdzales to na postoju.
Sprawdz w czasie jazdy 03 razem z 08 i 011
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kj16 » 28 mar 2010, o 12:42

mi tez sie zdaje że za mała dawka czy mozna programem zrobic korekte? nie pomyliłem zera tyle własnie mam. Sprawdze w czasie jazdy jeszcze ale nie sadze zeby było inaczej. Czekam na dalsze rozwiazanie problemu
kj16
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 lip 2008, o 12:29
Lokalizacja: LIpsko

Postprzez Bradley » 28 mar 2010, o 12:51

kj16 napisał(a):nie pomyliłem zera tyle własnie mam.

Zapomniales o przecinku wiec jest o jedno zero za duzo. 285.0 dokladnie masz.

Tak duza roznice w dawce paliwa mozesz jedynie skorygowac mechanicznie "stukajac w nastawnik". Trzeba czape poluzowac i lekko puknac. Na forum golfa byl opis w ktora strone puknac.

Zamiast przejmowac sie wartosciami, ktore wskazuje przeplywka na postoju (praca EGR) to zerknij na basic settings grupa 000 i pozycje 2, TDI timing. Nie napisales z jakiej 110tki zalozyles wtryskiwacze.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kj16 » 28 mar 2010, o 13:27

mam vaga 4,9 ściagnąłem go z netai nie moge właczyc grupy 000 ale jesli pod pozycją 2 jest kąt wtrysku to była wartość 132. nie wiem od jakiego silnika mam wtryskiwacze odczytam numery z nich to bede wiedział. Mam rozumiec ze kat wtrysku zalezy od rodzaju wtryskiwaczy. 110 konne miałe różne katy wtrysku? A co to zera to nie widziałem tam ani kropki ani przecinka wiec nie wiem kolega ma vw tool to porównam te wartości. Dzieki za pomoc Bradley i prosze o jakies korekty które musze zrobic
kj16
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 lip 2008, o 12:29
Lokalizacja: LIpsko

Postprzez golfer_1984 » 28 mar 2010, o 18:33

kj16, ustaw kąt wtrysku, bo 132 to za dużo, ustaw 45-55
golfer_1984
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 16:47
Lokalizacja: Podkarpacie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron