Moderator: Moderator
rataman napisał(a):pawelus6 jest dokładnie tak jak piszesz z K04. Pompę ECO też miałem z LDA ale została na zajechanym silniku razem k04 boost pin idzie Pocztą Polską potem będziemy się bawić z ciśnieniem doładowania. Więc ten n75 mogę poprostu sobie zostawić tak bez żadnych wężyków czy go odpiąć od wtyczki w celu zredukowania masy ? btw. Zauważyłem (po roku użytkowania) że poprzedni właściciel umieścił mi już ic (1H0 145 832) pod spodem ale go nie podłączył więc też się za to wezmę w późniejszym czasie jak będę miał niedobór mocy i komplet przewodów.
Co do szarpania to chyba znalazłem przyczynę (powietrze w przewodach) i syczenie z filtra paliwa po zgaszeniu silnika. Dokładnie to ten plastik na zawleczkę, jak go poruszałem to syczenie przestało, będę musiał go jutro poprawić bo dzisiaj czas mi się skończył... Widocznie go przetrąciłem jak grzebałem pod maską. Jeśli to nie pomoże będę szukał dalej pomocy u was, znawców, pasjonatów, miłośników. Wielkie dzięki Panowie!
[ Dodano: 2014-07-18, 19:48 ]
Temat można usunąć żeby forum nie zaśmiecać
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości