Zmiana pompy wtryskowej

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zmiana pompy wtryskowej

Postprzez kaczor2991 » 16 gru 2010, o 20:12

No wiec tak zepsuła mi się pompa wtryskowa mechanik wymienił mi ja na inna działającą ale golfik nie chodzi na niej tak jak na poprzedniej jest MULASTY i brakuje mu mocy, wolniej wkręca się na obroty :-( Co może być tego przyczyna??
Silnik 1.9 110 KM
Każdy ma hobby , każdy ma bzika. Ale nie jestem sam bo mam GOLFIKA :)
kaczor2991
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 18:32
Lokalizacja: Sułkowice/Myślenice

Zmiana pompy wtryskowej

 

Postprzez SotoM » 16 gru 2010, o 20:22

a auto było w warsztacie robione czy komus dałes na fuche..??
trzeba by podpiac VAG'a i zobaczyc parametry pompy. dawke wtrysku itd...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez golon113 » 16 gru 2010, o 20:27

kaczor2991, trzeba na pewno ustawić kont wtrysku na Vag-u, ustawiał ci to mechanik??
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez kaczor2991 » 16 gru 2010, o 21:08

Mechanika dobrze znam pracował w serwisie audi i vw, a teraz założył własny warsztat zawsze mi z golfikiem robił i nie było problemów. Dzwoniłem do niego i powiedział że ustawił wszystko jak należy i mam nim pojezdzić chwile i zgłosić się do niego ze zwiększył dawkę i coś jeszcze ma sprawdzić. Przy starej pompie chodził jak rakieta bardzo szybko reagował na pedał gazy i wkrecał sie na obroty aha i nie miał odcięcia.... a teraz...masakra
Każdy ma hobby , każdy ma bzika. Ale nie jestem sam bo mam GOLFIKA :)
kaczor2991
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 18:32
Lokalizacja: Sułkowice/Myślenice

Postprzez leopard » 17 gru 2010, o 00:16

kaczor2991 napisał(a):Przy starej pompie chodził jak rakieta

to po co zmieniałeś ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez vision » 17 gru 2010, o 17:10

nr pompy zgadza się z tym co miałeś , pompa mogła leżakować i potrzebuje się rozchodzić , a co starej było?
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez kaczor2991 » 17 gru 2010, o 18:47

Stara pompa padła, tzn. nie mogłem na niej odpalić auta jak dłużej stało (np. cała noc) bo jak już odpaliło to potem odpalał bez problemu. Numer pompy muszę sprawdzić! A mam takie pytanie: a przełożenie sterownika ze starej pompy mogłoby coś pomóc w tej sprawie czy raczej tego nie zmieni?? Mam jechać do tego mechanika ma on zwiiekszyc dowke paliwa!!
Aha i jeszcze jedno na starej pompie silnik pracował głośniej!!
Każdy ma hobby , każdy ma bzika. Ale nie jestem sam bo mam GOLFIKA :)
kaczor2991
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 18:32
Lokalizacja: Sułkowice/Myślenice

Postprzez SotoM » 18 gru 2010, o 23:01

nastawanik zmienic mozna- to on jest głownym podzespołem pracy pompy.
a to ze pompa zmienona i jest juz ok z odpalaniem to wystarczało zmienic zaworki jednokierunkowe i by było z bani. a tak teraz masz problemy...
może byc ze nastawnik w tej pompie jest jakiś do d....y np zawalony syfem i silnik pracuje jak pracuje.
myślę ze jak by wyczyścił nastawnik i ustawił parametry jak należy wszystko bybłoby OK.(chyba ze cos jest w pompie zerolone i ktoś ja pogonił)
albo mechsnik-frajer cię wysterował na lewe sanie- zobaczył ze nie trybisz o co chodzi .zmienił ci pompę bez ustawiania niczego,z kasował i WON i bujaj się z tematem.
byleś ty w ogóle na diagnostyce silnika...??sprawdzałeś po robocie gostka czy wszystko jest git ,czy po prostu frajer odpalił ci motor- chodzi?- chodzi dawaj kasę i jedź..??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez kaczor2991 » 18 gru 2010, o 23:51

Nie sprawdzałem go bo naprawia mi auto od kilku lat (znajomemu i bratu tez) i nigdy nie było z nim problemu. Mam sie do niego zgłosić żeby ja ustawi jeszcze raz ale rozmyslam nad regeneracja starej pompy a tą mu po prostu oddam.
Orientuje się ktoś ile może kosztować regeneracja pompy?
Każdy ma hobby , każdy ma bzika. Ale nie jestem sam bo mam GOLFIKA :)
kaczor2991
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 18:32
Lokalizacja: Sułkowice/Myślenice

Postprzez SotoM » 19 gru 2010, o 00:00

włóż swoją pompę,wymień zaworki jedno kierunkowe w pompie i będziesz miał z bani...

[ Dodano: 2010-12-18, 23:02 ]
włóż swoją pompę,wymień zaworki jedno kierunkowe w pompie i będziesz miał z bani... to co opisałeś co się dzieje po nocy to jest to ewidentne cofanie się paliwa do zbiornika co powoduje ciężkie palenie z rana.
wiesz- może gość miał pompę do pogonienia to akurat tobie ja wcisnął co by mu nie leżała bez sensu na półce...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez kaczor2991 » 19 gru 2010, o 16:27

a jak gdzie znajdę te zaworki jedno kierunkowe w pompie, jak się do nich dostać? Ciężko jest je samemu wymienić?
Każdy ma hobby , każdy ma bzika. Ale nie jestem sam bo mam GOLFIKA :)
kaczor2991
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 18:32
Lokalizacja: Sułkowice/Myślenice

Postprzez leopard » 20 gru 2010, o 02:46

kaczor2991 napisał(a):gdzie znajdę te zaworki jedno kierunkowe w pompie


Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości