Zmiana Silnika golf 3

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez alt_ » 18 sty 2013, o 01:33

guzikpl napisał(a):Znaczy silnik zamierzam wyciągnąć z całym osprzętem i zawieszeniem przednim (sanki, pas przedni, kolumny amorków itd.) wiec przód mam załatwiony, tyle co zmienić tarcze i zaciski, a z tylu zmienię piasty wrzucę tarcze i podłączenia czujników wezmę z toledo. Myślę , ze tak będzie dobrze mam racje czy nie ??


Ja swapowalem silnik z vento 1.9 tdi do gofra kombi 1.4 - zawieszenie przednie zostalo z 1.4 tylko półosie zmienione, więc nie widzę sensu wymiany sanek u Ciebie.
Avatar użytkownika
alt_
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 03:22
Lokalizacja: Świdnica

 

Postprzez Pozor » 18 sty 2013, o 11:22

no sanki nie potrzebnie wywalać chyba że ten seat ma piasty na 5 szpilek bo z tego co wiem już jest inne zawieszenie jak jest na 5 szpilek bodajże sworzeń wachacza i sam wachacz jest inny
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez guzikpl » 18 sty 2013, o 13:41

Nie no raczej wszystko jest takie same, tylko tarcze i zaciski większe a ja chce moje mniejsze ;) .Bardziej mnie martwi już podłączenie tej całej elektryki...
guzikpl
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 17 sty 2013, o 11:13
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Pozor » 18 sty 2013, o 14:04

a to super choć jeżeli masz zamiar pakował tarcze 239 to zwrotnice musisz zostawić tak to jak mówisz elektryka najgorsza
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez guzikpl » 18 sty 2013, o 19:04

A nie wiecie czy całościową elektrykę muszę zmienić ,czy coś zostaje moje ??
guzikpl
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 17 sty 2013, o 11:13
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Pozor » 18 sty 2013, o 20:19

jeżeli pakujesz ta pompę i ABS a nie miałeś wcześniej tych rzeczy to musisz całą wiązkę dać od pompy i ABS to tylko dokładasz do obecnej elektryki nie wspominając nic o sterownikach bo też są niezbędne a do pompy muszą być wszystkie czujniki
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez guzikpl » 18 sty 2013, o 20:47

No dobra to mniej więcej wiem już o co chodzi jak zacznę swap to napisze jak rezultaty u ewentualnie o pomoc ;) na razie dzięki bardzo wszystkim udzielającym się ;]
guzikpl
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 17 sty 2013, o 11:13
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 100 gości

cron