zmiana z 1.9d na TDi Jak??

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

zmiana z 1.9d na TDi Jak??

Postprzez manus2008 » 3 sie 2011, o 23:19

siemka

mam pytanie posiadam golfa 1.9d (muła) lecz jest on slaby niestety
i planuje przezucenie silnika z jakimś TDi i pytam sie jaki silnik wybrac i co bd potrzebowal zeby go wrzucic do mojego Golfa ? :zdegustowany:
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

zmiana z 1.9d na TDi Jak??

 

Postprzez Snejk18 » 4 sie 2011, o 09:00

manus2008 napisał(a): pytam sie jaki silnik wybrac

Jak już robisz swap, to najlepiej byłoby znaleźć jakiegoś AFN-a(najmocniejszy TDI montowany w 3-kach)
manus2008 napisał(a):co bd potrzebowal zeby go wrzucic do mojego Golfa ?

Poza samym silnikiem z osprzętem, to praktycznie wszystko :)
Skrzynia biegów, mocowanie silnika, zawieszenie, półośki, całe hamulce (chyba, że chcesz ryzykować ze swoimi starymi, ale nie wiem, czy wszystko podpasuje :p), okablowanie i komputer sterujący silnikiem, licznik i moduł pedałów bo też jest inny. Ty masz sprzęgło i gaz na linki, a w TDI-kach sprzęgła są hydrauliczne a pompy sterowane przez komputer.
I nie jestem też pewien, czy AFN-y nie miały też pompy w baku, to i cały wkład z baku musiałbyś wymienić.
Ogólnie najlepiej byłoby kupić jakiegoś rozbitka (oczywiście walniętego tak, żeby nic z potrzebnych rzeczy nie było uszkodzone) i z niego przełożyć wszystkie części a resztę sprzedać (odzyskując trochę kasy :p), bo jeżeli chciałbyś kupować wszystko oddzielnie, to myślę, że koszty mogłyby trochę Cię przerazić.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez MiniuTDI » 7 sie 2011, o 15:16

Przyłącze się do tematu.

Ja by Ci proponował wstawić ARL-a.
Sam buduje taka jednostkę
MiniuTDI
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 sie 2011, o 13:48
Lokalizacja: Wwy

Re: zmiana z 1.9d na TDi Jak??

Postprzez ferdek16v » 7 sie 2011, o 22:59

manus2008 napisał(a):siemka

mam pytanie posiadam golfa 1.9d (muła) lecz jest on slaby niestety
i planuje przezucenie silnika z jakimś TDi i pytam sie jaki silnik wybrac i co bd potrzebowal zeby go wrzucic do mojego Golfa ? :zdegustowany:



a nie myślałeś o 1.9 td???sam mam taki silnik i jest on bardzo podatny na podkręcanie a zwłaszcza niewielkim kosztem.miałem go w ibizie i po lekkim podkręceniu seryjny sharan 110 KM nie dał mi rady (oczywiście wiem ze masa tez robi swoje).ogólnie swap na 1.9 td wyjdzie ci duuużo taniej i praktycznie wszystko pasuje oprocz jedynie wydechu z którym i tak nie ma dużo roboty.a jak masz swój silnik 1.9d po 93roku to możesz kupić parę gratów i go zaturbić.
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez MiniuTDI » 8 sie 2011, o 00:01

Ja wlasnie mowie o wiekszej przerobce na ponad 150 km nawet do 250
MiniuTDI
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 sie 2011, o 13:48
Lokalizacja: Wwy

Postprzez ferdek16v » 8 sie 2011, o 11:26

wybór już zależy od właściciela i jego portfela...
ferdek16v
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 18:18
Lokalizacja: zach-pom

Postprzez Procent » 8 sie 2011, o 11:38

z ARL-em w mk3 to już jest rzeźba i koszta wysokie. znalezienie czlowieka który to ogarnie też byłby problemem
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości